5 Reacties
14 dagen geleden
Dit werkt tot nu toe fijn voor ons:
- Bovenste lade commode: alles voor wasbare luiers. Verder normaal formaat hydrofiele doeken en wat verzorgingsspulletjes.
- Middelste lade: kleding in huidige maat (lade zit niet helemaal vol)
- Onderste lade: beddengoed co-sleeper, ledikant en kinderwagen, XL hydrofiele doeken, badcapes, hoezen voor aankleedkussen.
In de bovenste en middelste lade zitten bakjes (skubb van IKEA), onderste lade zitten ladeverdelers.
In de kast hangen een aantal dingen die niet handig vouwbaar zijn. Verder 1 opbergbox met kleding in volgende maat en 1 box met kleding wat te klein is (zodat ik dit er zo in kan mikken). Daarnaast voorraad verzorgingsproducten en dingen die je niet vaak nodig hebt (zoals de kruiken bijvoorbeeld).
14 dagen geleden
Wij hebben de sunvik van ikea met 8 lades. In het begin ben ik zo vaak aan het herinrichten geweest maar inmiddels een fijne indeling gevonden.
Bovenste lades:
Rompers, sokken, spuugdoekje, verzorgingsspullen, pyjama's en badcapes.
Middelste lades:
Kleding, badspeelgoed, hydrofiele doeken en washandjes.
Onderste lades:
Beddengoed, dekentjes, hoezen en voorraad luiers en doekjes.
Op de commode zelf een mandje met de luiers. Twee plankjes erboven met tubes zalf enzo die ik vaker gebruik en een paar hangers met boxpakje.
Merk wel dat ik ophangen gedoe vind dus vouw de kleding vooral op
14 dagen geleden
Wij hebben ook deze kast voor de babykamer met daarbij de commode. Ik vind het hang gedeelte juist heel fijn zo groot. Ik heb aan de kledinghangers nog een extra dingetje hangen (douchegordijn ring met knijpertje) het shirtje hang ik dan op de hanger en het broekje aan het knijpertje zo zitten alle setjes netjes bij elkaar. Voor alle overige shirts/ broekjes/ rompers etc heb ik lossen bakjes van de hema waar je letters op kan klikken. Deze staan boven en onderin de kast en zo zie je precies waar alles in hoort te zitten en pak je makkelijk de juiste bak.
Luiers staan in een mand op de commode met zalfjes etc.
Hydrofiele doeken/ beddengoed etc zit in de commode en eventueel de lade onderin de kast.
Mocht je een voorbeeld willen kan ik best wat foto’s maken 😊
14 dagen geleden
Wij hebben in de commode:
Bovenste la:
- rompers
- sokjes
- spuugdoekjes
Tweede la:
- hydrofiele luiers
- rompers volgende maat
Onderste la:
- voorraad van vanalles
En in haar kast met 3 legplanken en 1 la:
Bovenste plank:
- broekjes
- shirtjes
- boxpakjes
Tweede plank:
- kleding 1 maat groter
Onderste plank:
- dekentjes en lakentjes
- slaapzakjes
- overige kleding
- verschoonkussenhoezen
Verzorgingsproducten liggen in onze badkamer waar ik haar ook was of in bad doe. Daar liggen ook nog twee grote hydrofiele luiers waar ik haar mee afdroog.
14 dagen geleden
Wij hebben ook de ikea kast (commode). Dit is alleen met lades. Vier kleine lades en 4 grote.
In de kleine lades van links naar rechts is als volgt:
- Hydrofiele doeken;
- Mutsjes, sokjes, haarbanden en pantoffels
- Luiers
- Benodigdheden zoals kam etc
In de bovenste lade links; Kleding maatje 50 +56
Rechts:
Badcapes + maatje 62
In de onderste lade links
Voorraad zoals luiers en luierdoekjes
In de onderste lade Rechts
Beddengoed