10 Reacties

4 weken geleden

Ohja later dan 19.00 uur de fles geven helpt ook niet want hij blijft 2x komen. Hoeveel eten hij overdag ook krijgt hij blijft 2x komen

4 weken geleden

Sprong/ontwikkelingsfase/groeispurt? Hoe precies hetzelfde.. het hele verhaal klopt precies🤣 2 dagen geleden is hier geloof ik ook een topic geopend over hetzelfde onderwerp en dat kwam van meerdere ouders herkenning 😉😅 ik ben bang dat we hier weer even doorheen moeten..

4 weken geleden

Topic 6 maanden slaapregressie 😊

4 weken geleden

Wat bedoel je met 7+1 maanden?

4 weken geleden

7 maanden plus 1 week! Volgens de oei ik groei app is hij bijna uit sprong 5! Dus het zou beter moeten worden maar is juist slechter geworden 🤣 (eerst altijd 1x per nacht nu 2x per nacht)

4 weken geleden

Reactie op GerBer

Sprong/ontwikkelingsfase/groeispurt? Hoe precies hetzelfde.. het hele verha ...
Van de ene ellende in de andere ellende 🤣

4 weken geleden

Hier komt hij drie keer tussen 19-7u. Voorheen was het altijd 2x… ja het is zwaar en ik zie het soms ook niet meer zitten. Maar ‘het is een fase’ is mijn mantra al 6,5 maand

4 weken geleden

Heel herkenbaar, precies hetzelfde schema hier... Gisteren kwam ze om 22u, 1:30, 4:00 en toen 5:30 weee... Vanacht is het mijn man gelukt om haar om 1:30 te troosten zonder voeding. Duurde wel een halfuur, maar is gelukt. Ik twijfel steeds zo wat we moeten doen. Is dit een fase waar ze doorheen moet of moeten we nu "trainen"

4 weken geleden

Reactie op Ann02

Hier komt hij drie keer tussen 19-7u. Voorheen was het altijd 2x… ja het is ...
🤣

4 weken geleden

Reactie op MamaJ2009

Heel herkenbaar, precies hetzelfde schema hier... Gisteren kwam ze om 22u, ...
Zo herkenbaar je worsteling!