Hallo allemaal,
Onze kleine is momenteel 7+1 maanden (5 weken te vroeg geboren) en komt ineens weer voor 2 nachtvoedingen. De laatste fles krijgt hij rond 19.00 uur en meneer meldt zich dan al om 00.00 uur en daarna om 04.00 uur.
Overdag krijgt hij 3 a 4 flessen 180+6, fruithapje, pap, tussendoortjes en avondhapje.
Sinds 3 weken wordt hij ‘s nachts 2x ipv de gebruikelijke 1 keer wakker voor voeding.
Troosten, speen, wiegen niks helpt. Hij jengelt net zo lang door totdat hij een fles krijgt. Minder voeding in de nacht? Dan meldt meneer zich nog eerder of vaker!
Help! Wat moeten we doen? Dit breekt ons op 🤣
Sprong/ontwikkelingsfase/groeispurt? Hoe precies hetzelfde.. het hele verhaal klopt precies🤣 2 dagen geleden is hier geloof ik ook een topic geopend over hetzelfde onderwerp en dat kwam van meerdere ouders herkenning 😉😅 ik ben bang dat we hier weer even doorheen moeten..
7 maanden plus 1 week! Volgens de oei ik groei app is hij bijna uit sprong 5! Dus het zou beter moeten worden maar is juist slechter geworden 🤣 (eerst altijd 1x per nacht nu 2x per nacht)
Hier komt hij drie keer tussen 19-7u. Voorheen was het altijd 2x… ja het is zwaar en ik zie het soms ook niet meer zitten. Maar ‘het is een fase’ is mijn mantra al 6,5 maand
Heel herkenbaar, precies hetzelfde schema hier... Gisteren kwam ze om 22u, 1:30, 4:00 en toen 5:30 weee...
Vanacht is het mijn man gelukt om haar om 1:30 te troosten zonder voeding. Duurde wel een halfuur, maar is gelukt.
Ik twijfel steeds zo wat we moeten doen. Is dit een fase waar ze doorheen moet of moeten we nu "trainen"