16 Reacties
één maand geleden
Wij gebruiken advent hebben overdag 1 schepje broodpit meel (wel op de kruidvat voeding) en savonds 2.5 schep gebruiken overdag speen 3 avond fles speen 4 al gaat hij soms ook snel op moment dus nemen we weer even stapje terug met speen
één maand geleden
Reactie op Gozde1997
Hier ook zoontje 5 weken oud last van verborgen reflux ik gebruik dr brown ...
Klopt dit hebben we gedaan. Alleen moeten wij haar voeding verdikken wasrdoor deze combinatie niet meer gaat. Het werkte inderdaad perfect voor mijn dochter. Maar wegens flinke reflux moeten we dus verdikken.
één maand geleden
Bij ons werkt 1,2 gram jbpm met 5 scheppen/150ml flesvoeding.
We gebruiken speen 2 en hebben dit gat met een cocktailprikker iets groter gemaakt. dit werkt hier prima😊
Het is inderdaad altijd even zoeken.
één maand geleden
Reactie op Mommytobe1008
Bij ons werkt 1,2 gram jbpm met 5 scheppen/150ml flesvoeding.
We gebruiken ...
Dr brown flessen en speen
één maand geleden
Reactie op Marleo
Welk merk van dat biologische jbpm hebben jullie ? Ik heb nog geen nutriton ...
Wij halen het bij holland and barrett. Het is iets duurder in aanschaf, maar je doet er langer mee omdat je minder nodig hebt(iets meer dan een mespuntje). Ook zitten er veel minder toevoegingen in dan die van kruidvat of nutrilon. Onze man kreeg van die toevoegingen weer krampen. Dit werkt nu top.
één maand geleden
Wat bij ons echt game changer bij onze refluxbaby (😉) was is de Difrax slow flow speen. Idd andere spenen kloekte ze of alles zo weg of kwam er echt niks uit (vooral dr. brown). Misschien nog de moeite waard te proberen? Wij zijn nu helemaal gestopt met jbpm omdat ze helemaal verstopt raakte en dagenlang niet poepte maar wel vreselijk last ervan had. Nu wel medicatie gekregen voor de reflux (maagzuurremmer). Maar weet dus niet of verdikkend zin heeft met deze speen.
één maand geleden
Reactie op Marleo
Als je de de fles maakt laat je die dan ook even staan of geef je die gelij ...
Laten hem 2 min staan. De jbpm lost eigenlijk altijd goed op als we de voeding roeren met een vork. Heb en de jbpm van Holland & barret