16 Reacties

één maand geleden

De Philips avent misschien een optie met speen 2 of 3? Evt zelfs een prematuur of 1 speen :)

één maand geleden

Wij gebruiken advent hebben overdag 1 schepje broodpit meel (wel op de kruidvat voeding) en savonds 2.5 schep gebruiken overdag speen 3 avond fles speen 4 al gaat hij soms ook snel op moment dus nemen we weer even stapje terug met speen

één maand geleden

Wij gebruiken nu biologische jbpm en hebben dan op 4 schepjes pepti max 3/4 schepje nodig (schepje van de nutriton). Wij gebruiken de 2 speen van dr brown.

één maand geleden

Reactie op Vrolijk77

Wij gebruiken nu biologische jbpm en hebben dan op 4 schepjes pepti max 3/4 ...
Welk merk van dat biologische jbpm hebben jullie ? Ik heb nog geen nutriton gebruikt enkel de kruidvat jbpm, dan heb ik dat schepje dus niet.

één maand geleden

Hier ook zoontje 5 weken oud last van verborgen reflux ik gebruik dr brown fles en prematuur speen en tijdens voeding extra pauzes voor boertje Prematuur speen van dr brown proberen drinken ze niet gulzig hier werkt dat heel goed

één maand geleden

Reactie op Gozde1997

Hier ook zoontje 5 weken oud last van verborgen reflux ik gebruik dr brown ...
Klopt dit hebben we gedaan. Alleen moeten wij haar voeding verdikken wasrdoor deze combinatie niet meer gaat. Het werkte inderdaad perfect voor mijn dochter. Maar wegens flinke reflux moeten we dus verdikken.

één maand geleden

Hee wij gebruiken ook jbpm, ik heb de flessen van WE TOO met speen 2. Ik heb wel maar 1 schepje. Maar de flessen gaan goed en verstoppen niet. Doe je in de avond 5 schepjes jbpm? En werkt het voor het doorslapen?

één maand geleden

Bij ons werkt 1,2 gram jbpm met 5 scheppen/150ml flesvoeding. We gebruiken speen 2 en hebben dit gat met een cocktailprikker iets groter gemaakt. dit werkt hier prima😊 Het is inderdaad altijd even zoeken.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe1008

Bij ons werkt 1,2 gram jbpm met 5 scheppen/150ml flesvoeding. We gebruiken ...
Dr brown flessen en speen

één maand geleden

Reactie op irizs90

Hee wij gebruiken ook jbpm, ik heb de flessen van WE TOO met speen 2. Ik he ...
Voor de avondfles geven we 5 schepjes maar moeten nog afgieten naar 140cc voor de nacht. Ze is pas 4,4kg.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe1008

Bij ons werkt 1,2 gram jbpm met 5 scheppen/150ml flesvoeding. We gebruiken ...
Als je de de fles maakt laat je die dan ook even staan of geef je die gelijk? Hoe zorgen jullie ervoor dat het jbmp goed oplost?

één maand geleden

Ik zelf doe met dilfrax fles speen s en 120 cc met half schepje johannesbroodpitmeel dit is voor mijn zoon goed

één maand geleden

Reactie op Marleo

Welk merk van dat biologische jbpm hebben jullie ? Ik heb nog geen nutriton ...
Wij halen het bij holland and barrett. Het is iets duurder in aanschaf, maar je doet er langer mee omdat je minder nodig hebt(iets meer dan een mespuntje). Ook zitten er veel minder toevoegingen in dan die van kruidvat of nutrilon. Onze man kreeg van die toevoegingen weer krampen. Dit werkt nu top.

één maand geleden

Wat bij ons echt game changer bij onze refluxbaby (😉) was is de Difrax slow flow speen. Idd andere spenen kloekte ze of alles zo weg of kwam er echt niks uit (vooral dr. brown). Misschien nog de moeite waard te proberen? Wij zijn nu helemaal gestopt met jbpm omdat ze helemaal verstopt raakte en dagenlang niet poepte maar wel vreselijk last ervan had. Nu wel medicatie gekregen voor de reflux (maagzuurremmer). Maar weet dus niet of verdikkend zin heeft met deze speen.

één maand geleden

Reactie op Marleo

Als je de de fles maakt laat je die dan ook even staan of geef je die gelij ...
Laten hem 2 min staan. De jbpm lost eigenlijk altijd goed op als we de voeding roeren met een vork. Heb en de jbpm van Holland & barret

één maand geleden

Je kan ook met een steriele naald extra gaatjes prikken in de maat s speen. Dat werkt hier goed en was ook een tip van het consultatiebureau