13 Reacties

2 jaar geleden

Volg graag mee. Ik ben 19 september uitgerekend van een meisje馃グ

2 jaar geleden

Even wachten met kopen. Vanaf eind juli komt de herfst collectie weer in de winkels.

2 jaar geleden

Reactie op L1310

Even wachten met kopen. Vanaf eind juli komt de herfst collectie weer in de ...
Hahaha ja maar ik vind deze collectie juist geweldig

2 jaar geleden

Jurkjes kan je natuurlijk prima warm aankleden met een maillot en lange mouwen eronder! Shirtjes is lastiger. Ik zou dan denk ik een rompertje met lange mouwen eronder doen en daar een vestje overheen. Zie je ook niets meer van die mouwen en is het wel lekker warm.

2 jaar geleden

Zeemand en hema heeft wel lange shirtjes broekjes etc ik heb daar wat kleren weg gehaald

2 jaar geleden

Blazer of(leren) jasje erover en panty aan 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op rosie1908

Hahaha ja maar ik vind deze collectie juist geweldig
Dan zou ik inderdaad lekker wollen rompertjes met lange mouwen kopen, een paar maillots en wat vestjes.

2 jaar geleden

Jurkjes is toch prima met een maillot? Ik raad MP Denmark aan. Zijn super fijn en ze knellen niet 馃槑

2 jaar geleden

Ons kind had in de winter als newborn een lange mouwen romper aan en een shirtje met lange mouwen. Daarnaast liggen baby's en lijken me jurkjes ed totaal niet handig en lekker liggen voor de baby. (Eerste is een zoon).

2 jaar geleden

Mijn eerste een meisje was ook een winterbaby ik had geen jurken of rokken die ben ik pas gaan kopen toen ze kon staan . Vindt een baby die ligt met een rok of jurk niet zo mooi . Kwa kleding even wachten met kopen zomer collectie komt nu en een newborn heeft lange mouwen kleding nodig.

2 jaar geleden

Mijn eerste een meisje was ook een winterbaby ik had geen jurken of rokken ...
Wel gek dat ze dat dan allemaal wel on newborn maten verkopen 馃槄馃槄

2 jaar geleden

De eerste maand of 2 zou ik met name boxpakjes aandoen. Babytjes zo klein vinden het vaak verschrikkelijk om verschillende kleertjes telkens aan en uit te doen. Met een krijsende baby vooral die eerste maand vond mijn eerste met name comfort en zo min mogelijk tijd besteden aan omkleden belangrijk. Ik denk dat ik het weer zo ga doen. Jurkjes kan die kleine altijd nog aandoen ;)

2 jaar geleden

Reactie op rosie1908

Wel gek dat ze dat dan allemaal wel on newborn maten verkopen 馃槄馃槄
Ja klopt maar ja als het verkoopt dan doen ze dat ik vindt het persoonlijk niet mooi ondanks een maillot erbij ofzo. Je kindje heeft lange mouw nodig want die kan ze temperatuur nog niet goed regelen dus zou echt wachten tot eind juli /augustus of je moet nog wat oude winter/herfst kunnen scoren lange mouw voor de kleintjes in rompers is altijd wel aanwezig. Morgen komt hema met een actie en ik heb me winkelmandje al klaar staan ervoor