Hoi allemaal. Hopelijk kunnen jullie mij helpen of jullie ervaringen delen. Vanaf de geboorte is mijn zoon al heel onrustig met heftige darm krampen en huilen. (Ik geef vanaf de geboorte flesvoeding Nutrilon). Hij is nu bijna 6 weken. De laatste 3 weken wordt het alleen maar erger. Hij huilt alleen maar tijdens het drinken van de fles.. hij duwt zijn hoofd naar achter en loopt rood aan, gaat huilen en daarna weer zoeken. Hij drinkt dan weer een paar slokken en dan begint het huilen weer. Hierdoor gaat hij steeds minder drinken.. en na het flesje is hij ook heel aan het huilen en gelijk aan het krampen. Zijn ontlasting is slijmerig en er zitten onverteerde stukken melk in, is dit normaal? Ook snachts na een flesje kan hij nooit rustig gaan slapen maar is alleen maar aan het kreunen, huilen, scheten laten. Kan dit koe melk allergie zijn of een overgevoeligheid voor koe melk? Ik wil niet zomaar andere voeding proberen en het cb zegt dat het er bij hoort.. maar hoort dit er allemaal wel bij? Waarom drinkt mijn baby zo onrustig en huilt hij tijdens de fles? Heeft iemand ervaring ?? Ik word hier zo verdrietig van.. elke fles is een strijd. Ik kan echt niet genieten van mijn baby’tje op deze manier.