34 Reacties

één maand geleden

Mijn hoofd en lichaam schreeuwen 2 dingen! Red flag en RENNEN! Je moet weg daar!

één maand geleden

Ik hoop dat wanneer je dit op schrijft ziet hoe ernstig de situatie is, als je bij iemand terecht kan zou ik zo snel mogelijk je spullen pakken en met je kind daar weggaan, het klinkt niet alsof dit gaat stoppen. Veilig thuis kan je hier ook bij helpen, heel veel sterkte! Soms is houden van niet genoeg om bij iemand te blijven.

één maand geleden

Jeetje meid wat vreselijk! Dit kan echt niet.. Je zo laten vernederen.. ga alsjeblieft zo snel mogelijk weg. Dit is echt geen gezonde situatie ook niet voor de kinderen. En zelf wordt je er dood ongelukkig van.. zoek hulp maar blijf niet in deze vreselijke situatie zitten. Weet dat dit echt niet oke is!! Sterkte! Liefs

één maand geleden

Ah lieverd, ga aub zo snel mogelijk weg daar! Denk aan je kindjes die dit ook voelen en meemaken, je kindjes die straks een trauma hebben door deze situaties. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor hun!!

één maand geleden

Dit klinkt enorm toxisch, en alsof het alleen maar verder gaat escaleren. In je gezicht geslagen worden is nooit acceptabel en dreigementen ook niet. Maak dat je zo snel mogelijk weg komt, dit wordt alleen maar erger. Neem als je geen plek hebt om heen te gaan contact op met een moeder-kind huis.

één maand geleden

Lieve mama, dit kan alleen maar slechter worden. Nu zijn het tikken, over een tijdje slaat hij je bewusteloos of erger. Ga daar zo snel mogelijk weg. Kies voor jezelf en je kinderen! Heel veel sterkte!

één maand geleden

Wauw, wat een nare man! Dit kan en mag niet, onder geen beding! Zoals de anderen al zeggen, weg daar! Kijk of familie er kan zijn voor je! Vrienden! En een goede: moeder-kindhuis. Dit is echt geen respect voor je hebben en wat hij je aan doet, zowel fysiek als mentaal is ook niet goed voor je kinderen en ook niet voor jou. Ik heb met je te doen en vind het vreselijk dat mannen zo kunnen zijn! Ga voor jullie bestwil niet te lang wachten om te kijken waar je terecht kan. Heel veel succes en sterkte!

één maand geleden

Dank je wel voor jullie lieve reacties ik heb over een week ook een afspraak bij maatschappelijk werken om erover te praten maar ik zit er al zo lang mee dat ik het er even het eruit moest gooien zag net ook hij van de gezamenlijk rekening alles heb terug geboekt bijna waardoor ik aankomende maand minder dan 300 euro heb voor eten bezine en ik moet daarvan kados halen voor december ik snap gewoon niet waarom hij zo doet tegen mij

één maand geleden

Zo snel mogelijk wegwezen, liever vandaag dan morgen

één maand geleden

Reactie op melodie1997

Dank je wel voor jullie lieve reacties ik heb over een week ook een afspraa ...
Ik ga even heel streng voor je zijn, maar je hebt eigenlijk 2 keuzes: 1). Ga zo snel mogelijk bij hem weg, voor je eigen veiligheid maar ook zeker dat van je kinderen. 2). Accepteer dat dit de relatie is waarin je je bevindt. Je man gaat (zonder hulp) niet veranderen, en kort gezegd doet hij zo tegen jou omdat het een respectloze laffe zak van een vent is. Ik schat zo in dat het niet een type is die hulp gaat accepteren, dus ik wil je op het hart drukken voor optie 1 te gaan. Je bent veel meer waard dan dit vrouw. En wie zegt dat hij de kinderen niet ook klappen gaat geven als hem iets niet aanstaat? Echt: zoek zelf hulp en vertrek. Heel veel sterkte

één maand geleden

Hi, Ik zou je willen adviseren Veilig Thuis te bellen en hier je verhaal te doen. Je kunt de bereiken via 0800 – 20 00 en via www.veiligthuis.nl kun je met ze chatten. Zij kunnen je adviseren over wat het beste is om te doen in jouw situatie. Denk alsjeblieft aan het volgende; hier is sprake van huiselijk geweld. Je bent het je kinderen verplicht om jezelf en je kinderen in veiligheid te brengen. Laat dat je drijfveer zijn! Zoek hulp, vandaag! Als het niet veilig is om te bellen, chat dan. Wis je website geschiedenis desnoods. Vraag of je afspraak met de maatschappelijk werker vervroegd kan worden. Breng andere mensen die je vertrouwd op de hoogte van je situatie. Heel veel succes!

één maand geleden

Och jeetje, met rillingen over mijn lijf lees ik jouw verhaal. Ik sluit mij aan bij de andere verhalen, ga zsm weg daar en zoek hulp (bij bekenden, Veilig Thuis etc) Dit mag en kan je niet accepteren, niet voor jezelf en ook niet voor je kinderen. Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel de juiste hulp vindt en krijgt!

één maand geleden

Je wordt fysiek en mentaal mishandeld en je kind(eren) wordt hier ook aan blootgesteld. Ga weg!

één maand geleden

Lieve mama, ga nooit aan jezelf twijfelen! Respect voor jou! Zoals al meer gezegd wordt.. kies voor jezelf en de kleine! Hoe moeilijk ook. Hoe uitzichtloos het ook lijkt. Er is licht aan het eind van de tunnel, maar de sleutel ligt bij jou! Sterkte ❤️

één maand geleden

Lieve lieve lieve mama, Allereerst wil ik je op je hart drukken dat je het allemaal onwijs goed doet. Ga alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen!😘 Als ik in jou schoenen zou staan zou ik de spullen van mij en de kleine pakken en vertrekken! Je wordt fysiek en mentaal mishandeld en dit is niet oké! Jou kindje wordt hier ook aan blootgesteld en kan hier net als jij een trauma van krijgen. Zorg dat je dit niet alleen hoeft te doen zoek hulp bij de instanties die zijn er niet voor niets! En vraag hulp bij jou familie/vrienden die kou hierbij kunnen helpen. Ik lees jou verhaal met pijn in mijn hart want wat is dit moeilijk en zwaar voor je! Maar echt geloof me er komt licht aan het eind van die tunnel. Zorg goed voor jezelf en je kleintje! Je verdient zoveel beter! Vraag alsjeblieft of je afspraak vervroegd kan worden je kunt hier echt niet kog een week mee wachten! Heel veel sterkte lieve mama!🍀😘

één maand geleden

Wauw dit is alles behalve normaal! Weg daar liever gister nog. Hou jezelf niet voor de gek. Dit verdien jij en je kindjes niet

één maand geleden

Weg wezen en heel snel !! Heb eigen waarde. Deze vent verdiend het nog niet om te ademen. Hoe kun je houden van iemand die je met zoveel disrespect behandeld ? Weg wezen en aangifte doen

één maand geleden

Wauw! Ik zit echt met een brok in mijn maag jouw verhaal te lezen. Als ik jou was zou ik kappen met deze relatie! Wat hij doet kan zeer zeker niet door de beugel en kies aub voor jezelf en je kindjes! Een echte man die om je geeft behandeld jou niet zo! Hij toont fysieke en geestelijke mishandeling en dat hij dan ook geld heeft overgemaakt.. sorry echt om te kotsen. Neem aub jezelf en de kindjes in bescherming! Heel veel sterkte en kracht voor jou ❤

één maand geleden

Ga weg bij die vent!! Meteen! Met je kinderen naar je ouders of familie. Dit is een ontzettend gevaarlijke situatie voor je kinderen en jezelf!

één maand geleden

De enige juiste keuze hier is om de relatie per direct te verbreken met je kinderen weg te gaan. Elke andere keuze brengt niet alleen jou maar ook je kinderen in gevaar.