16 Reacties

25 dagen geleden

Ik volg even mee hier het zelfde probleem ons mannetje valt ook niet zelf in slaap altijd in mijn armen wat wel helpt bij ons is white noise aan laten tijdens zijn slaapjes en inbakeren helpt hier heel goed omdat hij zichzelf anders wakker maakt met de handjes hij is nu 6 weken

25 dagen geleden

Ik lees graag mee. Mijn zoon van 4 weken heeft precies hetzelfde. Hij word ook vaak wakker als ik hem weg leg.. en dan huilt hij weer tot die weer bij mij kan liggen

25 dagen geleden

Reactie op Gozde1997

Ik volg even mee hier het zelfde probleem ons mannetje valt ook niet zelf i ...
Wij bakeren snachts ook in, overdag wordt ze hier heel boos over haha

25 dagen geleden

Reactie op Romeo-Joshua

Ik lees graag mee. Mijn zoon van 4 weken heeft precies hetzelfde. Hij word ...
Doe je hem inbakeren dat werkt hier heel goed

25 dagen geleden

Reactie op Laukers

Wij bakeren snachts ook in, overdag wordt ze hier heel boos over haha
Ik doe ook overdag inbakeren hij werd op het begin ook kwaad maar na paar dagen is hij er gewend aan geraakt nu bij elke slaapje doe ik inbakeren zodat hij weet dat het tijd is om te slapen met white noise aan

25 dagen geleden

Dit is normaal voor een pasgeboren baby.. zelfstandig slapen is vanaf 3 a 4 maanden te oefenen

25 dagen geleden

Reactie op Claudiiaa

Dit is normaal voor een pasgeboren baby.. zelfstandig slapen is vanaf 3 a 4 ...
En zelfs dan kan het nog best even duren.

25 dagen geleden

Reactie op Gozde1997

Doe je hem inbakeren dat werkt hier heel goed
Ja maar hij komt los omdat die zo onrustig is :(

25 dagen geleden

Dit is echt heel normaal. Je kunt een pasgeboren baby nog niet "trainen ". Dit begint echt pas met 3/4 maanden, en dan wil het nog niet zeggen dat je een gewenst resultaat krijgt🤣. Wat je wel kan doen om het zelfstandig slapen te stimuleren is nu goed kijken naar de slaap signalen en dan optijd ergens neerleggen waar hij rustig kan gaan slapen. De kans dat je kindje dan zelfstandig in slaapt valt is het grootst. Wanneer je kindje niet moe genoeg is of oververmoeid is, het nog lastiger voor hem om te slapen zonder hulp

25 dagen geleden

Ons meisje van 8 weken is tot nu toe altijd in mijn armen in slaap gevallen. Afgelopen dagen is dit ineens veranderd en lukt het haar om - wel goed moe - redelijk zelfstandig in slaap te vallen (na voeding, knuffel en heel voorzichtig weg gaan). Ik denk dat het voor iedere baby anders is en waarschijnlijk iedere dag… vooral per dag aanzien!

25 dagen geleden

Blijf je wel in de ruimte? Ik merk dat mijn 8 weken oude zoontje wel 'zelfstandig' in slaap kan vallen als ik in dezelfde ruimte ben. Ik leg hem dus wakker in de box of co sleeper en dan valt hij vaak in slaap. Als ik voordat hij slaapt de kamer verlaat, begint hij meestal wel te huilen.

25 dagen geleden

Reactie op SammieMammie123

Blijf je wel in de ruimte? Ik merk dat mijn 8 weken oude zoontje wel 'zelfs ...
Yes, ik blijf ook in dezelfde ruimte! Heb ook geprobeerd weg te gaan met de babyfoon aan. Nog niet zo een succes

25 dagen geleden

Het duurde bij ons 21 maanden voordat ons zoontje dat kon. Verdiep je in wat normaal is voor baby’s en stel je verwachtingen bij 😉

24 dagen geleden

https://liefdevaneenmoeder.nl/hoe-babys-slapen-eerste-jaar/ Ik kan je deze site aanraden voor meer realistische baby slaap verwachtingen

24 dagen geleden

Reactie op Saareef09

https://liefdevaneenmoeder.nl/hoe-babys-slapen-eerste-jaar/ Ik kan je deze ...
Dankjewel!

24 dagen geleden

Reactie op Saareef09

https://liefdevaneenmoeder.nl/hoe-babys-slapen-eerste-jaar/ Ik kan je deze ...
Heb je ook haar cursus gevolgd? Die is best prijzig (197 euro), vroeg me af of het het waard is. Of de mini training van 22 euro?