31 Reacties
10 dagen geleden
Ik ben zo jaloers op de slaap die mijn pakt, hij slaapt tot minimaal 8 uur maar als hij vrij is langer, gister een dutje op de bank tussen de middag, toen ik dat op bed probeerde werd ik na 45 minuten wakker gemaakt omdat ze niet meer stil werd, hij stapt in bed en kan slapen, ik luister dan nog naar al het gekreun van de baby. Ik ben nooit een goede slaper geweest en altijd al jaloers op mensen die zo in slaap vallen maar nu nog een beetje erger
10 dagen geleden
Reactie op LienSV
Ik ben zo jaloers op de slaap die mijn pakt, hij slaapt tot minimaal 8 uur ...
‘s nachts oordoppen proberen? Ik doe dat ook en hoor daardoor niet alle zuchtjes en kreuntjes meer van de baby, maar wel de belangrijke signalen en merk het altijd als ze wakker wordt voor voeding
10 dagen geleden
10 weken pp, sport 2x in de week sinds week 6, loop gemiddeld 8000 stappen per dag en eet redelijk gezond. Na de bevalling bijna de helft aan zwangerschapskilos kwijt. Stond ik vanochtend op de weegschaal, ben ik aangekomen. Kan wel janken.
10 dagen geleden
Reactie op SammieMammie123
10 weken pp, sport 2x in de week sinds week 6, loop gemiddeld 8000 stappen ...
Misschien moet je ongesteld worden? Ovulatie? Bij mij zorgen hormonen altijd voor een hoger gewicht
10 dagen geleden
Reactie op Minoesch96
Misschien moet je ongesteld worden? Ovulatie? Bij mij zorgen hormonen altij ...
Ik ben nog niet ongesteld geweest, wellicht is dat het wel! Of mijn zwangerschaps hormonen zijn sowieso nog niet mijn lichaam uit. Heb hier net echt over zitten janken. Terwijl ik nu eventjes later denk, ik heb een prachtige baby gemaakt, die zwangerschapskilos nu zouden mij niks uit moeten maken. Emoties zijn nog erg wisselend 😅
10 dagen geleden
M’n vriend die na een kwartier wiegen van onze kleine klaagt dat ie zo’n pijn heeft aan z’n arm.. Gast, ik doe dit elke dag en nacht urenlang, stel je niet aan 😆
10 dagen geleden
Tas ingepakt goed over alles nagedacht, gisteren avond al melk uit de vriezer gehaald om te laten ontdooien, flesje + fles warmer mee ect. Jasje voor als ze willen wandelen echt over alles nagedacht. Komt ik aan bij mijn schoonouders ben ik de hele luiertas vergeten mee te nemen 🤦♀️ daarin zit dus ook nog de melk, die kan ik als ik weer thuis ben dus weggooien (of nouja waarschijnlijk opnieuw invriezen en gebruiken voor een badje) maar ik vind het zo zonde. Verder goed op te lossen door haar even te voeden voor ik weg moest was het toevallig precies tijd voor. Maar ik vind het gewoon zo stom en zonde!
10 dagen geleden
Reactie op SammieMammie123
Ik ben nog niet ongesteld geweest, wellicht is dat het wel! Of mijn zwanger ...
Die hormonen zijn ook echt killing met hormonen die alle kanten op schieten zo af en toe! Kan ook heel emotioneel zijn over iets terwijl ik als ik feitelijk nadenk het wel kan relativeren, maar die emoties zijn er niet minder om! Kan niet wachten om weer wat emotioneel stabieler te worden!
10 dagen geleden
Reactie op Antoinette90
M’n vriend die na een kwartier wiegen van onze kleine klaagt dat ie zo’n pi ...
Hahaha herkenbaar 😳
10 dagen geleden
Reactie op Zonnenbloempje
Die hormonen zijn ook echt killing met hormonen die alle kanten op schieten ...
Precies! Kan ook niet wachten.
10 dagen geleden
Mijn man die bij iedere keer dat onze dochter huilt als eerste roept "kan ze honger hebben?" terwijl ik haar net gevoed heb, of tegen mijn dochter zegt "ja, mama neemt wel lekker de tijd" terwijl ik het merendeel van de dag niets kan omdat onze dochter aandacht of troost nodig heeft en hij aan het werk is..
10 dagen geleden
Pff emoties die alle kanten opvliegen en ik mega veel puisten heb (ben ongesteld. Nog nooit zoveel geweest 😅) en ik eigenlijk gek word om binnen te zitten maar ik eigenlijk niet alleen op pad wil met de kleine omdat die poep kinderwagen soms echt vast zit en ik niet voor Jan joker wil staan in het centrum.
10 dagen geleden
Ik houd zielsveel van mn kinderen. Maar de dagen dat ik alleen ben met ze (man aan het werk, en geen afspraken met familie of playdates) vind ik zooo saai.
Met mn peuter ging ik altijd hele dagen op pad. Maar nu met een newborn erbij vind ik dat lastiger, peuter luistert namelijk ook voor geen meter en loopt weg. We gaan wel hier het park in, of naar de speeltuin in de buurt. Maar ik ken ondertussen iedere stoeptegel hier uit mn hoofd, en de play doh zit letterlijk op de muren gesmeerd.
Ik vind het de leukste wezentjes op aarde, en ik geniet echt van ze. Maar liever niet 24/7, ik ben dan soms ook echt jaloers op mn man dat hij naar zn werk ‘mag’. Nog even en dan kan ik ook weer 3 dagen aan het werk, zin in!!
10 dagen geleden
Reactie op Joena2609
Mijn man die bij iedere keer dat onze dochter huilt als eerste roept "kan z ...
Och die “hij heeft honger” die voel ik. Ik geef niet eens borstvoeding, hij kan zien hoe laat de laatste fles was én het huiltje is anders maar toch is het volgens hem altijd honger😅
9 dagen geleden
Reactie op Minoesch96
Och die “hij heeft honger” die voel ik. Ik geef niet eens borstvoeding, hij ...
Haha ja dit herken ik zo erg! Ik geef ook fles en mijn man weet wanneer de laatste fles was en toch.. baby heeft volgens hem altijd honger 😅
9 dagen geleden
Ow mensen ff klagen.
Ik voel me zo snor ziek. Peuter weg gebracht vandaag en m’n baby ligt de hele dag beetje naast me. Soms te pitten soms te spelen. Gelukkig is die rustig
Maar het zelf voeden en ziek zijn vind ik nu echt even zo pittig. Ben blij als m’n man er is straks😉 ik kan alleen maar op bed liggen anders zwabber ik alle kanten op.