31 Reacties

9 dagen geleden

Vandaag voor het eerst ongesteld geworden ☹️ dat werd ik de vorige keer 14 maanden na de bevalling pas, dus dit is best wel een domper

9 dagen geleden

Hier een man die ziek is.. baby die last heeft van wat lijkt op tandjes + rotavaccin en ik die last heb van mijn spastische darm en probeer te zorgen voor beiden😅 Also.. heb ik volgens mij wat last van het donkere weer. Ik merk dat ik elke avond wat zenuwachtig wordt, me tegelijkertijd duizelig voel.. en ook dat voelt niet fijn. Maar een lachje van ons zoontje maakt mijn hele dag🍀

8 dagen geleden

Hier n baby die alleen maar krijst vandaag en mezelf slecht voelen dat ik de peuter daardoor achter de tablet heb gezet 😮‍💨 straks de oudste uit school halen en hopen dat ze elkaar gaan vermaken ipv afmaken 😂😂

8 dagen geleden

Onze dochter van 8 weken sliep zooo prima, kwam 1x per nacht voor borstvoeding. Nu nacht 2 op rij waarin ze letterlijk elk uur klaarwakker is en wil drinken, niet in slaap valt na de voeding en me alleen maar heel blij ligt aan te kijken. Mijn partner slaapt al weken in het logeerbed zodat hij energie heeft voor onze kleuter, maar het voelt echt mega kut en eenzaam om dit soort nachten alleen te doen. Vrees dat dit de 2e nacht op rij wordt waarin ik alleen van 21:00 tot 23:00 slaap..

8 dagen geleden

Ik heb gisteren een plak dag gehad waarin de baby de hele dag als een soort koala aan me vast gelijmd zat. De eerste uren best gezellig, maar er stonden veel huishoudelijke klusjes op het menu. Ik heb hem niet langer dan 15 minuten weg kunnen leggen want dan was het wakker worden en huilen.🐨 Dat manlief thuis komt en je dan telkens een smoes krijgt wat hij eerst nog even snel moet doen voordat hij het van je over neemt. Nadat hij al een half uur zat te kakken/op telefoon te spelen in de stront lucht, heb ik boos de wc deur open getrokken en hem verteld dat ik die middag met de baby in de draagdoek mijn behoefte heb moeten doen uit nood en ik het nu zou waarderen als hij eindelijk zijn hol ging afvegen zodat ik ook even mijn handen vrij zou hebben om mezelf te kunnen gaan verzorgen en beginnen met koken. 😤💩 Gelukkig deed hij dit dan wel meteen maar pfffff, MANNEN!

8 dagen geleden

Me zoon slaapt al een hele week niet in de nacht🥲. Hij wordt wakker om 01 am en gaat pas slapen om 4/5uur. Heeft er iemand tips ?

8 dagen geleden

Reactie op SammieMammie123

10 weken pp, sport 2x in de week sinds week 6, loop gemiddeld 8000 stappen ...
Geef je borstvoeding?

7 dagen geleden

Reactie op esmenaz

Geef je borstvoeding?
Nee helaas bijna geen productie. Sinds het begin combi met kv en na twee weken volledig kv.

7 dagen geleden

Reactie op Celiie

Ik heb gisteren een plak dag gehad waarin de baby de hele dag als een soort ...
Hahahaha ik moet hier zo om lachen, en dit is zo herkenbaar. Alsof die mannen een tweede leven hebben op dat toilet. En dan zit jij met een krijsende baby en drammende peuter, en dan wel reels sturen vanaf het toilet. Maar ook gewoon: ik ga nog even snel douchen en dan… ik doe nog even zus en dan ….. ik doe nog even zo en dan …. Ja gast, ik doe toch ook alles met de kinderen om me heen 🫠🫠🫠 Ohja, en de hond uitlaten is ook zn nieuwste hobby.

7 dagen geleden

Korte cyclus en nu alweer ongesteld ☹️

7 dagen geleden

Twee dagen naar buiten, opnieuw ziek & baby opnieuw verkouden. We zijn weer by af😢.