7 Reacties

23 dagen geleden

Dat ligt eraan hoe warm het is op de kamer, bij ons is het ongeveer 18 graden en heeft ze een lange mouwen romper en een lange mouwen shirt of boxpakje aan in een 2.0 tog korte mouwen slaapzak

23 dagen geleden

Ligt idd aan je slaapkamer temperatuur. Hier heeft hij een pjyama aan lange mouw en dan een slaapzak van 2,5 tog. Het is hier 18 graden

23 dagen geleden

En ff voelen in nekje of ze niet te koud of warm voelt ... Onze is zo warmbloedig... Maar die ligt zonder slaapzak nog onder een deken... En heeft het warm zat..😅 slaapzakje was nog iets te groot dus verwacht dat die snel er in past 🤣

23 dagen geleden

Reactie op pegg1989

En ff voelen in nekje of ze niet te koud of warm voelt ... Onze is zo warmb ...
Zo doe ik het dan...zou niet weten namelijk hoe warm me slaapkamer is enz ..miss slecht maar ik voel gewoon ze nekje en als die warm is denk ik dan is goed ☺️

23 dagen geleden

Hier is t op haar kamertje meestal 18 graden. En dan draagt ze b lange mouw romper, boxpakje en n slaapzakje van 1 tog. En dat werkt voor haar perfect😊

17 dagen geleden

Hi mama’s, mijn slaapkamer is ook rond de 18 graden (denk ik) en het nekje van mijn zoontje is altijd lekker warm. Maar z’n handjes voelen altijd zo koud waardoor ik bang ben dat hij het ook koud heeft en ik de neiging heb om er nog maar een dekentje overheen te leggen. Herkennen jullie dit?

17 dagen geleden

Reactie op RachidaFad

Hi mama’s, mijn slaapkamer is ook rond de 18 graden (denk ik) en het nekje ...
Hier ook altijd ijskoude handen maar voor de rest voelt ze lekker warm. Ook slaapt ze goed dus ik denk dat het prima is. Neem aan dat ze wel van zich laat horen als ze het koud heeft!