Hee
Heeft iemand tips tips om vlekken uit de kleding te krijgen vlekken van o.a. spugen, eten en kruipe op de grond.
Gebruik nu zelf die van vanish de spray en gel maar merk dat het er dan toch niet altijd uitgaat of 2 keer moet doen en dan nog heb ik lichtjes vlekken.
Ik gebruik voor de vlekken, Gh vlekken verwijderaar. Kan je bij de deka halen in een witte bus met rode spuitflacon. Die werkt zo goed. Ik spray het erop en doe het dan gewoon in de wasmachine, en het is weg!
Toevallig dezelfde topic geopend op Facebook. Mensen raden dasty aan van de wibra en ook natuurlijk erop spuiten en dan laten drogen in de zon. Dat laatste heb ik net geprobeerd, dus ik kom erop terug
wij gebruiken groene zeep en dan wel de vaste vorm. op de plek smeren even in laten trekken en in de was mee met andere dingen. gaat goed. anders ossegalzeep kan ook nog.
Ik gebruik de gele dasty van wibra
Dit spuit ik op de vlek laat het een nachtje weken in een bak koud water en daarna de wasmachine in!
Tot nu toe werkt het super
Toevallig dezelfde topic geopend op Facebook. Mensen raden dasty aan van de ...
Nouuu, ik heb flink wat natuurazijn gedaan in een spraybus, water erbij (ongeveer 50/50), direct op de vlekken gesprayt en in de zon gelegd. Vlekken weg!
Dit waren echt vreselijke vlekken, ging maar niet weg