14 Reacties

8 maanden geleden

Ik gebruik zelf dasty van de wibra. De gele werkt en de witte ook

8 maanden geleden

Ik gebruik voor de vlekken, Gh vlekken verwijderaar. Kan je bij de deka halen in een witte bus met rode spuitflacon. Die werkt zo goed. Ik spray het erop en doe het dan gewoon in de wasmachine, en het is weg!

8 maanden geleden

Deze is dat

8 maanden geleden

Ossengalzeep! Op de plek smeren, even laten inwerken en wassen. Topspul!

8 maanden geleden

Toevallig dezelfde topic geopend op Facebook. Mensen raden dasty aan van de wibra en ook natuurlijk erop spuiten en dan laten drogen in de zon. Dat laatste heb ik net geprobeerd, dus ik kom erop terug

8 maanden geleden

wij gebruiken groene zeep en dan wel de vaste vorm. op de plek smeren even in laten trekken en in de was mee met andere dingen. gaat goed. anders ossegalzeep kan ook nog.

8 maanden geleden

Ik volg! Ik gebruik de ossengalzeep maar die werkt bij mij echt niet 😅

8 maanden geleden

Koud water en ossenhal, hele nacht in een emmer koud water laten inwerken. Liefst drogen in de zon, dan bleekt het er zo uit.

8 maanden geleden

Ik gebruik de gele dasty van wibra Dit spuit ik op de vlek laat het een nachtje weken in een bak koud water en daarna de wasmachine in! Tot nu toe werkt het super

8 maanden geleden

Vlekkenverwijderaar van dr Beckmann. Goedkoop en ik heb nooit een vlek er niet uit kunnen krijgen

8 maanden geleden

Ossengal zeep werkt hier super

8 maanden geleden

Reactie op MommyLion

Toevallig dezelfde topic geopend op Facebook. Mensen raden dasty aan van de ...
Nouuu, ik heb flink wat natuurazijn gedaan in een spraybus, water erbij (ongeveer 50/50), direct op de vlekken gesprayt en in de zon gelegd. Vlekken weg! Dit waren echt vreselijke vlekken, ging maar niet weg

8 maanden geleden

Ossegalzeep werkt echt als een gek! I’m raad het iedereen.