7 Reacties

17 dagen geleden

Misschien neemt ze hem iets te enthousiast aan waardoor hij tegen het reflex punt komt?

17 dagen geleden

Reactie op KikiVos1

Misschien neemt ze hem iets te enthousiast aan waardoor hij tegen het refle ...
Nee integendeel. Ze wilt er eigenlijk niets van weten dus ik houd m bij haar lippen totdat ze eraan zuigt maar ze kokhalzen vrijwel elke keer daarna

17 dagen geleden

Hier ook! ze pakt hem wel af en toe.. (bij krampjes) maar anders doet ze ook erg kokhalzen.

17 dagen geleden

Was hier ook steeds, ook philips avent. Zelfs 3x dat hij daarna moest overgeven🙈Nu gaat het wel beter, heel af en toe nog kolhalzen. Maar ik zorg nu dat ik hem zelf laat happen en zuigen ipv “erin duwen”

17 dagen geleden

Hier ook avent speen, ze wil niks van een speen hebben😂 ik laat haar ook zelf happen maar vaak wilt ze niet.

17 dagen geleden

Onze dochter had het ook met andere spenen, behalve met de MAM Comfort speen. Die zijn korter en wat kleiner dan de rest. Ook volledig silicone waardoor het met de mond meevormt. https://www.mambaby.com/nl/p/mam-comfort-0-2-siliconen-fopspeen/fa1f4zf002-fca19

17 dagen geleden

Hier 5 verschillende soorten geprobeerd en hij spuugt ze allemaal kokhalzend uit! Af en toe bieden we het nog aan maar iedere keer het zelfde resultaat.