6 Reacties

10 maanden geleden

Ik doe het wel. Ik heb een andere kolf, van Sobia. Ik spoel alles nog even na als de vaatwasser klaar is. En soms is het nog een beetje vettig en dan neem ik het af met een keukenpapiertje. Moet wel zeggen dat de siliconen onderdelen een beetje verkleuren als we pasta oid hebben gegeten. Maar een paar wasbeurten later is dat ook weer weg.

10 maanden geleden

Ik heb van medela. 1x in de vaatwasser gedaan. Kon ook volgens de handleiding. Maar leek toch een beetje vervormd dus daarna altijd gewoon afgewassen

10 maanden geleden

Ik heb ook de Vulpes Good Pro en ik doe hem altijd gewoon in de vaatwasser. Gaat prima. Spoel hem vaak nog wel even na en droog de onderdelen af met keukenpapier.

10 maanden geleden

Ik heb ook de vulpes good pro en al heel veel in de vaatwasser geweest! Gaat nog steeds goed 馃槉

10 maanden geleden

Bij mij zijn de siliconen onderdelen verkleurd dus sindsdien was ik altijd met de hand af, maar is na x keer wassen ook wel weer verdwenen moet ik zeggen:)

10 maanden geleden

Ik heb ook de Vulpes en doe ze in de vaatwasser en eens in de week even in kokend water met dreft, zodat de vettigheid van de siliconen onderdelen af gaat.