5 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik heb thuis ook toevallig beide. Met de Medela kolf ik ook veel meer, minstens het dubbele. Maar zo een groot verschil als jij heb ik niet. Bij mij hielp het wel om bij de vulpes goods helemaal geen borstverkleiner te gebruiken (gebruik bij Medela maat 24) maar weet niet of dat kan helpen bij iedereen... voor mij is het iig geen succes en staat nu weer in de kast omdat ik alleen de Medela gebruik.. wel is het zo dat Vulpes Goods een prima klantenservice heeft via WhatsApp, misschien kan je het aan hun vragen? Trouwens bij veel verzekering worden kolfaparaten (deels) vergoed.

één maand geleden

Ben bang dat je kolf, net als vele anderen zoals evite, van ali express/alibaba komt. Veel partijen kopen kolven massaal in en zetten er dan een merkje op. De evite heeft vele anderen merken.

één maand geleden

Niet elke kolf is voor iedereen een match. Daarom worden kolf consulten aangeraden zodat je kunt testen wat bij je past en je niet een miskoop doet. Het kan dus zijn dat dit gewoon niet werkt voor jou. Er zijn nog heel veel andere opties gelukkig voor handsfree kolven maar die zitten niet allemaal in dezelfde prijscategorie. Een duurdere kolf betekent niet automatisch dat dit voor jou ook geweldig is, dus kijk of je met een lactatiekundige in contact kunt komen zodat ze je kan adviseren en je eens wat kunt uitproberen. Wel echt balen dit want het is toch handig om handsfree te kunnen kolven.

één maand geleden

Reactie op Celiie

Niet elke kolf is voor iedereen een match. Daarom worden kolf consulten aan ...
Houd er dus wel rekening mee dat bijna al die goedkopere handsfree kolven doorverkoop van Ali express etc is. Dus wil je voor iets goedkoops gaan dan zou ik gewoon meteen uit China bestellen.

één maand geleden

Ik had dit zelfde met de vulpes. Zo frustrerend. Ik heb hem uiteindelijk terug gestuurd...