13 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik meestal 4x

茅茅n maand geleden

Reactie op Daan2705

Ik meestal 4x
Op welke tijdstippen? En hoe oud is je kleine? Ik vraag dit gezien ik nu momenteel ook 7x kolf maar eigenlijk wil gaan afbouwen

茅茅n maand geleden

Reactie op Kimmamatobe

Op welke tijdstippen? En hoe oud is je kleine? Ik vraag dit gezien ik nu mo ...
Heel wisselend, sowieso bij het opstaan, ergens eind van de middag en 's avonds en de 4e keer net wanneer het uitkomt. Hij is vandaag precies een maand.

茅茅n maand geleden

Reactie op Daan2705

Heel wisselend, sowieso bij het opstaan, ergens eind van de middag en 's av ...
Oh wow ideaal! En hoeveel kolf je ongeveer per keer in totaal?

茅茅n maand geleden

Reactie op Kimmamatobe

Ja ben echt benieuwd hoeveel ml want per keer bij mij is 60ml of soms 70ml en me kleine is 2 weekjes.

茅茅n maand geleden

Reactie op Kimmamatobe

Momenteel niet zoveel want borstontsteking, maar normaal ongeveer 200 ml in totaal per keer

茅茅n maand geleden

Ik kolf 2x per dag. In de ochtend en avond. Maar daarnaast voed ik de kleine live aan de borst. Hiermee maak ik genoeg om een fles voor de baby te kunnen maken als ik een keertje echt heel moe ben en wat wil bijslapen zodat mijn man het overneemt. Maar ook onze middelste zoon drinkt nog 2x per dag 200 ml en kan ik hiermee dekken. Mijn productie is heel veel maar begint nu minder te worden en beter af te stemmen dus misschien moet ik binnenkort vaker gaan nakolven om onze middelste zoon zijn flesjes aan te kunnen blijven bieden.

茅茅n maand geleden

Reactie op sandratessa2

Ja ben echt benieuwd hoeveel ml want per keer bij mij is 60ml of soms 70ml ...
Ik heb ook ongeveer 60/70 cc per keer

茅茅n maand geleden

Ik kolf ook 7x op een dag nu. Sla sinds kort 1x in de nacht over. Heb nu wel een draadloze kolf dus kan wel tegelijkertijd flesje geven

茅茅n maand geleden

Reactie op Marla23

Ik kolf ook 7x op een dag nu. Sla sinds kort 1x in de nacht over. Heb nu we ...
Welke kolf aparaat gebruik je?

茅茅n maand geleden

Reactie op sandratessa2

Welke kolf aparaat gebruik je?
Ardo Melia heb ik.

茅茅n maand geleden

7x ongeveer. 8 lukt mij ook niet

茅茅n maand geleden

Meestal 5 tot 7x per 24 uur. Ligt heel erg aan de hoeveelheid. Soms pomp ik 200 cc per keer maar andere keren max 80/120 cc. Onze baby drinkt lekker door dus vaak is de 80/120 cc in 1x op.