10 Reacties

één maand geleden

Lidocaïne vaselinecreme! Ik kreeg in mn zwangerschap ineens 2 koortslippen tegelijk en ik kreeg dit als advies en was er zo vanaf!

één maand geleden

Reactie op LBJ__

Lidocaïne vaselinecreme! Ik kreeg in mn zwangerschap ineens 2 koortslippen ...
Is dit tepelcreme? Op internet staan verschillende dingen

één maand geleden

Reactie op Mayladv

Is dit tepelcreme? Op internet staan verschillende dingen
Nee is geen tepelcreme, is gewoon vaseline met lidocaïne erin. Kun je bij de apotheek halen

één maand geleden

Herpotherm Koortslip behandelpen Schijnt echt top te zijn. Wel prijzig maar zeker waard

één maand geleden

Hier ook koortslip, alleen het vocht in de blaasjes is besmettelijk, dus zo snel mogelijk uitdrogen met sudo crème of pure zinkzalf, afdekken met een pleister, geen kusjes geven tot de blaasjes korstjes zijn geworden en als je je aankleed eerst je koortslip behandelen zodat er niet per ongeluk virusdeeltjes op je kleding komt, en vaak handen wassen natuurlijk

één maand geleden

Deze zijn fijn en effectief altijd voor mij!

één maand geleden

Bij de kruidvat kan je L-lysine vitamine pillen kopen, die slik ik altijd. Eerste dag 2 en dan elke dag eentje. Mijn koortslip is dan altijd met 3 dagen weg.

één maand geleden

Bij mij helpen de koortslip pleisters van compeed altijd erg goed en omdat er iets over de blaasjes heen zit vermindert het voor mijn gevoel ook de besmetting door perongelijk aanraken bijvoorbeeld.

één maand geleden

Reactie op --N

Bij de kruidvat kan je L-lysine vitamine pillen kopen, die slik ik altijd. ...
Deze! Weet niet of het kan met borstvoeding en of je dat geeft, even checken. Verder even uit laten drogen met wat alcohol erop als het een blaasje is, en dan een laagje zinkzalf erop (gewoon de babybillen zinkzalf die je vast al hebt staan). Loop je wel met een witte plek op je lip, maar is hij zo weg bij mij. En zinkzalf blijft ook in de nacht beter zitten. Zovirac veeg je er zo af en werkt bij mij ook vele malen minder.

één maand geleden

Deze , binnen de dag weg