10 Reacties

4 dagen geleden

Jup hier net zo. Vooral het tweede deel van de nacht (vanaf ongeveer 3 uur) nog korter dan bij jou (45-60 minuten). Kei vermoeiend. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik dit moet/kan verbeteren. Ik denk dat het vanzelf beter gaat worden.

4 dagen geleden

Hebben wij ook een tijd gehad. Weet niet of je BV/KV geeft? Wij geven er soms ook wat kv, naast de bv bij. Dat deed mijn vriend dan snachts zodat ik wat langer kon slapen. Misschien een optie? Eventueel gekolfde moedermelk? Werd wel beter na een tijdje

4 dagen geleden

Ja dit was hier ook zo en soms nog steeds. Niet dat ze per se na die voeding snel wakker werd, maar wel onrustig. Nu begint het vaker voor te komen dat ze na de voeding ook langer doorslaapt.

3 dagen geleden

Reactie op Manoukkruiderink

Jup hier net zo. Vooral het tweede deel van de nacht (vanaf ongeveer 3 uur) ...
Hier exact hetzelfde. Doodvermoeiend als de slaapjes overdag ook niet lukken…

3 dagen geleden

Yes hier ook en meestal ook na drie uur ook helaas nog geen oplossing gevonden, behalve vertrouwen hebben dat het beter gaat worden!

3 dagen geleden

Ik lees even mee, hier precies hetzelfde..

3 dagen geleden

Hier ook! Hij komt half 4 en dan half 6…

3 dagen geleden

Helaas heel herkenbaar ! Ik hoop heel hard dat het snel beter wordt...

3 dagen geleden

Hier komt mijn baby nog steeds iedere 2 uur en als ze Tussendoor slaapt dan is het met veel onrust, armpjes zwaaien, kreunen en niet stil kunnen liggen. Ze houdt ons dus ook flink wakker 😆 Helaas denk ik dat dit gewoon de fase is en het erbij hoort. Accepteren/mindset scheelt denk ik veel, hoe lastig soms ook. Het wordt beter!

3 dagen geleden

Ja same. Vanaf 6 ligt ze vaak wel in bed en soms heeft ze een uur ervoor gedronken. Ze maakt dan zo een ruk naar 10 uur (5 uur ertussen), dan nog eentje richting 1/2 en daarna meer onrust. Soms twijfel ik of het echt voeding is aangezien ze maar kort drinkt of een borst..