6 Reacties

8 uur geleden

Bij ons 15 graden maar beneden staat de kachel altijd aan.. wij hebben een lange romper aan en doe ook een mutsje op. En heb een dekentje over de slaapzak heen straks tussen het matrasje

8 uur geleden

Ligt er denk ik ook een beetje aan of je een warmbloedige baby hebt of juist niet. Met een slaapkamer van 14 graden heb ik een tog 2 slaapzak met daaronder romper korte mauw en een pakje met lange mouwen en sokken. Mijn baby voelt dan warm aan. Hij heeft het ook altijd warm en is juist altijd warm / zweterig. Ik zou dus dus ook echt geen mutsje binnen opdoen want dat is gewoon veel te warm bij hem Maar je zult ook baby’s hebben die het juist altijd koud hebben en dan is dat misschien weer te koud

7 uur geleden

Hoe voelt het iets onder zijn nekje aan? Je kunt ook evt een deken erbij doen. Daarnaast is het erg wisselend per kindje. Mijn oudste zoontje is echt een kouwkleun en trek ik met 16 graden een wollen romper, wollen pjyama, sokken en een slaapzak van 3,5 tog aan😅 Bij de baby hoef ik dit echt niet te doen, die heeft het al snel warm

6 uur geleden

Voelen de voetjes nog wel wat warm? Onze baby is behoorlijk warmbloedig, dus zij heeft ( met 10 graden) romper lange mouwen boxpakje, sokken (als die er niet aanzitten), tog 3 slaapzak en het nunki lakentje voor de nacht. Warme nek en voeten daarmee. Als ze het koud hebben, laten ze het meestal wel weten!

2 uur geleden

Bij ons is ook deze temperatuur. Wij verwarmen het bedje voor, hebben een tog 3 slaapzak met romper lange mouw eronder en dikke pyjama. Daarnaast leggen we losjes een deken over hem heen en soms laten we de kruik ook aan het voeteneind liggen. Nekje zweet niet en hij slaapt goed!

één uur geleden

Hier slaapkamer nu tussen de 15 en 16 graden. Ze heeft ook romper korte mouw, truitnimet lange mouwen, broekje en sokjes aan. Inbakerslaapzakje van 1 TOG en dan lakentje en wollen deken. De wollen deken vind ik ideaal. Dat reguleert heel erg goed de temperatuur.