8 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg! Was hier ook benieuwd naar

2 jaar geleden

Maasstad ziekenhuis is echt een verschrikking. Zou daar absoluut niet heen.

2 jaar geleden

Ik volg ook!! Woon ook in regio

2 jaar geleden

Reactie op FatimaZahra87

Maasstad ziekenhuis is echt een verschrikking. Zou daar absoluut niet heen. ...
Waarom als ik vragen mag? Maasstad vind ik over het algemeen wel goed dus ben oprecht benieuwd wat je ervaring is met het kraamhotel van het Maasstad

2 jaar geleden

Ik ga in het Erasmus/Sophia bevallen! Weet alleen niet of ze beschikken over een kraamhotel…

2 jaar geleden

Ik ben 2x in het Maasstad bevallen. Ik ben wel positief. Had 2x een heftige bevalling maar er werd echt goed voor mij en de baby gezorgd. Bij de 2e bevalling moest ik na 3 dagen naar het kraamhotel. Daar vond ik het minder, je kan zelf eten bestellen natuurlijk, maar ook gebruik maken van hun magnetronmaaltijden (die vond ik heel zompig, maar persoonlijke smaak natuurlijk). Verder moest je met een telefoon bellen als je wilde dat ze kwamen (is wel 6 jaar geleden dus geen idee hoe het nu geregeld is). Ik vond het wat onpersoonlijk, maar je hebt wel je eigen privacy, dus het is maar wat je fijn vind 😉

2 jaar geleden

Reactie op FatimaZahra87

Maasstad ziekenhuis is echt een verschrikking. Zou daar absoluut niet heen. ...
Ik hoor dit echt vaker, zo jammer. Heb je zelf ervaring met maasstad?

2 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik ga in het Erasmus/Sophia bevallen! Weet alleen niet of ze beschikken ove ...
Hi, ook een fijne ziekenhuis. Maar ben je zelf medisch? Want volgens mij mag je hier niet zomaar bevallen toch? Of is dat veranderd. Dan is mijn keuze gelijk gemaakt.