hi dames,
Vorig jaar zat ik bij Kraam hotel Noord. Vond de medewerkers oprecht goed (op 1 na). Alleen was dit echt midden in een boerderij waardoor je insecten in je kamer kon krijgen. Ik ben als de dood voor alles wat kan vliegen en kruipen. Ik beviel ook echt in de zomer periode. Nu ben ik opzoek naar een kraamhotel die gewoon midden in de stad is, en waar je rustig thuisbezorgd kan bestellen🤣!
Welke raden jullie aan? En weten jullie ookal in welk ziekenhuis in Rotterdam jullie het liefst willen bevallen? Ik vond Ikazia geweldig en zou zo daar weer voor de 2e keer kunnen gaan. Alleen heeft het ziekenhuis geen kraamhotel wat minder is. Iemand ervaring met Maasstad ziekenhuis?
Ik ben 2x in het Maasstad bevallen. Ik ben wel positief. Had 2x een heftige bevalling maar er werd echt goed voor mij en de baby gezorgd.
Bij de 2e bevalling moest ik na 3 dagen naar het kraamhotel. Daar vond ik het minder, je kan zelf eten bestellen natuurlijk, maar ook gebruik maken van hun magnetronmaaltijden (die vond ik heel zompig, maar persoonlijke smaak natuurlijk). Verder moest je met een telefoon bellen als je wilde dat ze kwamen (is wel 6 jaar geleden dus geen idee hoe het nu geregeld is). Ik vond het wat onpersoonlijk, maar je hebt wel je eigen privacy, dus het is maar wat je fijn vind 😉
Ik ga in het Erasmus/Sophia bevallen! Weet alleen niet of ze beschikken ove ...
Hi, ook een fijne ziekenhuis. Maar ben je zelf medisch? Want volgens mij mag je hier niet zomaar bevallen toch? Of is dat veranderd. Dan is mijn keuze gelijk gemaakt.