21 Reacties

één maand geleden

Dit heb ik tegen de krampjes dat ik door de kv doe. Werkt echt super goed! Het is niet weg maar het is nu echt maar een paar minuten dat ze last heeft en dan kan ze weer lekker slapen!

één maand geleden

Hier ook een moeder die vandaag een baby heeft die amper heeft geslapen en alleen maar loopt te huilen en te drinken? 😭 ik vind het zo zwaaar vandaag vooral omdat ik ook ziek ben!!! En echt geen uurtje me ogen heb kunnen sluiten.

één maand geleden

Hier echt exact jouw verhaal. We hebben hier ondertussen echt de hele dag gedoe. Laat zich inderdaad niet wegleggen, overstrekt zich in de krampjes waardoor ik zelf ook helemaal verkrampt ben en idd ook al bij de fysio loop voor mijn rug. En hier ook een rondrennende dreumes. Vind het echt loeizwaar. Kan niet wachten tot we écht licht gaan zien aan ‘t einde van de tunnel….

één maand geleden

Hier ook nog steeds hevige krampjes met 8 weken. Vrijdag sab Simplex geprobeerd en hebben een klein beetje het idee dat het soms werkt maar alsnog zit er zoveel onrust in dat lijfje af en toe. Zo sneu om te zien. Ik hoop inmiddels iedere dag dat het echt minder wordt maar hou er ook rekening mee dat het nog zeker 1 tot 1.5 maand kan duren..

één maand geleden

Kan je zelf probiotica slikken (Orthiflor start)? En wordt dit doorgegeven via moedermelk aan de baby? Heb het nog staan van voor m’n zwangerschap en vroeg me af of dit zou werken tegen de krampjes 😋

één maand geleden

Hier ook… Hij heeft heel veel krampjes, laat mega veel windjes en boeren. En soms ook nog reflux klachten een uur na het eten. Echt om moedeloos van te worden en heel de dag en nacht ermee in de weer om hem te sussen en hopen dat hij gaat slapen. Mijn vriend en ik doen alles in shifts anders komt niemand van ons aan slaap toe. Maar ik vind het echt heel erg pittig en die roze kraamwolk is helaas ver te bekennen 😟 Succes mama’s, wellicht kunnen we hier wat steun aan elkaar bieden 🍀

één maand geleden

Geen tips over de krampjes bij mij helpt overdag ook de draagzak goed, maar is idd een aanslag op je lijf:( ik zag toevallig een filmpje voorbijkomen over oefeningen voor je rug als je een draagzak gebruikt! https://www.instagram.com/reel/DBqM-xIOePr/?igsh=MXcyYnpsb2E2cTgzMw==

één maand geleden

Herkenbaar, hier ook problemen met drinken nu. Tijdens en na het drinken, laat veel melk staan. Wat een gedoe. En zo sneu voor 't meisje :( hopelijk snel een oplossing

één maand geleden

Reactie op JelineB

Kan je zelf probiotica slikken (Orthiflor start)? En wordt dit doorgegeven ...
Ja dit kan. Ik doe dit zelf nu ook. Je kan het ook door een flesje afgekolfde melk doen.

één maand geleden

Hier heeft ons mannetje ook heel veel last van kramp en ook nog is reflux. Hij huilt hierdoor na iedere voeding super veel. De enige manier hoe wij hem stil krijgen en hij wat langer slaapt is in de draagzak.

één maand geleden

Mijn baby van 5 weken heeft hier helaas ook last van. Kwam net voor het eerst dit tegen: https://www.bol.com/nl/p/luvion-gassi-oplossing-tegen-buikkrampjes-darmkrampjes-10-stuks-ook-te-gebruiken-i-c-m-sab-simplex-of-infacol/9300000168947537?referrer=socialshare_pdp_androidapp Geen idee of het gaat werken maar ik heb het besteld!

één maand geleden

Wij gebruiken nu infacol en dat werkt vrij goed. Het is niet over maar wel minder. In de gebruiksaanwijzing staat bij elke voeding geven maar onze dochter gaf daardoor heel veel terug. Nu doen we twee keer per dag vier druppels voor de voeding en het gaat vrij goed. Helaas is ze nu ziek omdat er een het nodig vond verkouden op kraambezoek te komen 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op MPourquie

Dit heb ik tegen de krampjes dat ik door de kv doe. Werkt echt super goed! ...
Deze gebruiken wij ook! Zelfde werkzame stof als infacol maar zonder de citrussmaak (die onze dochter heel vies vond, kent zo'n zure smaak totaal niet). Hier zijn we over de piek denk ik. Erg pittig vond ik het! Maar het wordt echt beter. Nu nog af en toe een flink krampje ipv elke voeding minimaal een uur

één maand geleden

Omg wat doen jullie! Myn kind huilt heel de buurt bij elkaar

één maand geleden

Bij hoeveel weken+hoeveel dagen zijn jullie allemaal? En hoeveel dagen duren de krampjes momenteel? Hier nu pas een 6 weken oude dochter maar ze heeft al 4 dagen krampjes, en vandaag was het best heftig even in de avond. Mag hopen dat dit niet nog 1,5 week aanhoudt en ze straks de hele dag huilt.. 😬 Morgen Infacol halen en vanavond maar weer zelf een glas probiotica genomen.

één maand geleden

Hier 6+3. Vandaag en gister heeft hij amper geslapen geven lefax maar werkt voor geen meter. Hij slaapt niet overdag en avond niet, huilt alsmaar door en ik weet niet hoe te stopen vet moedeloos

één maand geleden

Hier 6+5 en behoorlijk moedeloos door de heftigheid van de krampjes en het bijbehorende gehuil/gekrijs. Mijn dochtertje heeft ook last van verborgen reflux dus ik durf geen infacol oid te gebruiken uit angst dat ook dat erger wordt.

één maand geleden

Toch fijn al die herkenning (niet voor jullie). Bij m’n oudste zoontje heb ik ook allemaal dingen uitgeprobeerd om te geven (infacol, johannesbroodpitmeel, forlax, etc) maar niets hielp eigenlijk en nu bij de tweede weet ik dat het echt uitzitten is en vanzelf beter wordt. Dat maakt me iets rustiger, maar het blijft heel intensief. Het helpt ook al als ze gaan lachen weet ik nog! Hang in there 🍀

één maand geleden

Reactie op Saareef09

Geen tips over de krampjes bij mij helpt overdag ook de draagzak goed, maar ...
Oh dankjewel wat goed!

één maand geleden

Sab Simplex is echt een geweldige oplossing. Wij zien gelijk verschil. Elke 4-6 uur 15 druppels op lepeltje voor BV, of in flesspeen voor de fles