40 Reacties

24 dagen geleden

Ik lees mee. Welke probiotica geef je? Ik nam van vitakruid mee gestopt leek het paar weken terug erger te maken. Hij is nu 7 weken. Geef ook de vsm druppels maar of die werken?!?

24 dagen geleden

Hier begon het begin week 6 ( dus 5+1 ergens) en sinds een dag of 2-3 merk ik dat ze er over begint te raken. Ze is nu 6+6. Dus een goede volle week echt in de piek. Ze heeft nog steeds last van krampjes en nog steeds ergens tussen 5 en 6 een huiluurtje, maar veeeel minder dan eerder. Sinds vandaag gestopt met de infacol, kijken hoe dat gaat. Er komt dus een einde aan! Maar man, pittig he!!

24 dagen geleden

Hier zoontje van 7 weken. Het is hier al 2 weken drama huilt van 16u tot 20u minimaal. Ook krijsen. Tis zo zielig... Voeding is aangepast nu dus ik zou verschil moeten merken voor vrijdag .

24 dagen geleden

Mijn baby is 7 weken en heeft ook sinds een paar dagen geleden een huilpiek. Ik geef Infacol maar dat lijkt nu ook niet te werken…

24 dagen geleden

6+5 sinds 3 dagen in de piek, gister van 8 uur savonds tot 4 uur snachts, op en af aan t huilen. Vandaag naar de huisarts die me vroeg of ik met iemand wilde praten erover, alsof ik psychisch was. Heks. Maargoed we moeten er doorheen bijten, maar super pittig.

24 dagen geleden

Zielig he! Ik lees dat je pas sinds gister bent gestart met probiotica en cinababy. Het kan 2 weken duren voordat je daarvan verschil merkt in het begin kan het zelfs de krampjes verergeren. Zelf gebruiken wij een kipkep voor de krampjes en in elke voeding een mespuntje probiotica van ortiflor.

24 dagen geleden

Hier ook sinds 6 weken een onrustige baby en inmiddels zijn we over de 8 weken. Ik hoop zo dat alles straks weer wat rustiger wordt 🤞🏾

24 dagen geleden

Hier 7w5 dagen en dacht eerst miss door de Rota vaccinatie..maar huilt al 2 dagen bijna non stop.. als ik stil zit met hem gaat die huilen... Ik las deze topic en dacht miss toch krampjes??? Of is het toch verborgen reflux... Hij spuugt ene fles niet maar zoals. Vannacht spuugde die alles steeds uit... Soms weet het het ook niet meer...

Reactie op ARRW

Zielig he! Ik lees dat je pas sinds gister bent gestart met probiotica en c ...
Hoe bedoel je dat t kan verergeren?

23 dagen geleden

Pff ja erg herkenbaar. Maar ik heb helaas geen tips. Ik gebruik sab simplex. Maar ik denk dat die pieken niet te voorkomen zijn. Vind het echt zo zielig.. en natuurlijk voor mezelf ook lastig want ik weet op een gegeven moment het ook niet meer..

23 dagen geleden

Pff ik weet het onderhand ook niet meer. Ons zoontje van 6 weken en 4 dagen huilt bijna de hele dag. Afgelopen dagen drinkt hij overdag heel vaak, maar na een paar minuten begint hij te sabbelen en is slaperig. In de nacht drinkt hij juist minder vaak dan eerder. Vandaag ook echt veel gespuugd. Hij heeft vaak krampjes, maar huilt ook anders tussendoor. Het sprongetje had hij naar ons idee al gehad. Voor een regeldag duurt het wel erg lang. Hij heeft geen koorts. Wanhopige moeder hier.

23 dagen geleden

Ohhhh wat fijn ergens deze herkenning.. hier een dochter van 6 weken. Sinds een paar dagen een heeeel onrustig meisje van 18 tot 22. Tussen 20 en 22 is ze on-troost-baar. Het is de derde, dus je denkt dat je het dan wel weet🤷‍♀️. Het is doorbijten...

23 dagen geleden

Hier nu 5 weken en al een aantal nachten drama. Elke keer uurtje na de voeding kreunen en huilen. Zelf daardoor ook bijna niet kunnen slapen 🥲 vandaag begonnen met de Baby darmkrampjes druppels van Etos (tip in de cp groep gekregen van het cb), heel benieuwd of dat iets uitmaakt. Ik kan toch moeilijk ook nachtenlang niet slapen 🤷🏼‍♀️ Vriendinnen hadden het ook nog over inbakeren. Maar helpt dat ook voor krampjes? Of gewoon als iets meer rust dan?

23 dagen geleden

Reactie op tessakmol

Hier nu 5 weken en al een aantal nachten drama. Elke keer uurtje na de voed ...
Het geeft mijn dochtertje wel rust. Ze kan zich hierdoor niet wakker slaan met haar armen. Tot week 4 sliep ze goed zonder, daarna niet meer. Bij mijn zoontje (nu 2,5) niet ingebakerd, die sliep overdag altijd heel erg onrustig en was moeilijk in slaap te krijgen. Bij mijn dochter sinds ik inbaker gemakkelijk… Al zal het ook per kindje verschillend zijn. Wij hebben de swaddle doeken van Meyco, zijn ook niet zo duur. Dus om te proberen is dat misschien een idee.

23 dagen geleden

Ik las dat ze vanaf week 7 in sprong 2 kunnen zitten. Het kan 3 weken duren 🥲 Dat verklaart waarom die zoveel huilt… https://oeiikgroei.nl/mentale-sprong-2/#

23 dagen geleden

Hier ook sinds vorige week een baby die veel meer huilt. Vind het zo zielig want je kunt niks doen. Slapen ging ook goed en nu niet meer dus erg pittig.

23 dagen geleden

Oefff 3 weken 🥲 Hier inderdaad een baby die er middenin zit. Pittig!

22 dagen geleden

Reactie op OnvergetelijkeOchtendgloren722061

Hoe bedoel je dat t kan verergeren?
Doordat de darmpjes aan het middel moeten wennen

22 dagen geleden

Hier al vanaf 2 weken buik krampjes , hij is nu 7 weken en nog steeds ! Hoop gauw dat voorbij is voor hem 🩵

17 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie? Hier nu 7+3 en het lijkt nu gepaard te gaan met een sprongetje. Zo zielig al het huilen. Het hoort erbij, maar fijn is het niet voor hem en ons.