40 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Hailey Mae

Hier al vanaf 2 weken buik krampjes , hij is nu 7 weken en nog steeds ! Hoo ...
Hier ook! Pfff wat een uitputtingsslag he

13 dagen geleden

Hier nu in week 8 lijkt wel erger te worden lig nu al 3 avonden / nacht met hem wakker niks werkt huilt alleen maar ik ben moe 😅

12 dagen geleden

Reactie op Hailey Mae

Hier nu in week 8 lijkt wel erger te worden lig nu al 3 avonden / nacht met ...
Hier lijken de krampjes ook weer iets meer sinds 2 dagen (bijna 8 weken). Er is ook een sprongetje rond deze tijd, dus mogelijk is dat het.

12 dagen geleden

Reactie op WereldwijzeVuursteen155996

Hier lijken de krampjes ook weer iets meer sinds 2 dagen (bijna 8 weken). E ...
Ook hier sinds een dag of 2 weer meer kramp. Het leek even wat minder te worden.. maar helaas. Woensdag is ze 8 weken. 🩷

12 dagen geleden

Reactie op mamaEs1993

Ook hier sinds een dag of 2 weer meer kramp. Het leek even wat minder te wo ...
Hier ook! Na 8 weken leek het een paar dagen over maar nu is het sinds vrijdag weer flink terug. Veel scheten ook die dwarszitten :(

12 dagen geleden

Die van mij wordt morgen 7 weken en o my god de afgelopen dagen waren een hel. Hiervoor ook af en toe beetje huilen van de krampjes maar ju iedere avond rond 23:00 uur begint het… ik hoop dat het gaat minderen

11 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie? De huilpiek is hier inmiddels nog erger geworden en begint sinds vandaag ook in de ochtend en middag wat overgaat in krijsen… Best heftig. 😳 Ik had van mezelf al tinnitus, piep in m’n oren, en die is ook erger geworden inmiddels.. Nou begin ik me eerder af te vragen of het wel goed gaat met m’n dochter. Lijkt me niet ok om steeds te krijsen. Ik weet niet of ik de enige ben met inmiddels een krijsende baby, mag hopen dat dit niet weken duurt..

11 dagen geleden

Reactie op JelineB

Hoe gaat het bij jullie? De huilpiek is hier inmiddels nog erger geworden e ...
Nou 8+1

11 dagen geleden

Reactie op JelineB

Hoe gaat het bij jullie? De huilpiek is hier inmiddels nog erger geworden e ...
Hier was het hoogtepunt inderdaad ook in week 8. Sinds vorige week lijkt er iets meer rust te zijn. Morgen is ze 10 weken 🩷

11 dagen geleden

Reactie op joajoe2022

Hier was het hoogtepunt inderdaad ook in week 8. Sinds vorige week lijkt er ...
Poeh oke, dan is er goede hoop 🙈

11 dagen geleden

Reactie op JelineB

Poeh oke, dan is er goede hoop 🙈
Hier is het met 8+3 ook zeker nog niet over. Veel krampen nog. Gelukkig wel voornamelijk overdag en het meest huilen in de avond, de nachten gaan best goed. Overmorgen de eerste vaccinatie. Hopelijk volgende week verbetering 😊

11 dagen geleden

Hier morgen 9 weken. Nog steeds flink aanwezig overdag voornamelijk keiharde scheten. En help hem dan met massage enz snachts kronkelen en kreunen en scheten zo zielig

10 dagen geleden

Hier overdag wel oké, maar zodra de zon ondergaat wordt ze zó onrustig! Nu 6 weken. Vannacht een enorm zware nacht gehad, wilde alleen maar bij mij liggen en huilde elke 5-10 minuten. Kijken hoe het overdag gaat vandaag..

10 dagen geleden

Poeh… Vandaag 8+4, morgen 2 maanden en het is alleen nog maar pittig geweest… Ik zie mensen schrijven over slaap- en dagritmes maar ik ben echt nog vooral aan het overleven. Ben ik de enige die het nog zo ervaart? 😅 Wel echt enorm van hem aan het genieten hoor.. maar praktisch gezien is het echt aanpoten. Hij ligt nu in mijn armen te slapen. In zijn wiegje overdag lukt niet, hij moet op mij liggen (eerst in slaap gewiegd), op papa, wiegend in draagzak (dus niet even zitten..) of in de kinderwagen. Ruim 6 weken op mij geslapen ivm reflux en krampen en eindelijk sinds 2 weken snachts in zn wiegje. Maar wel na in slaap vallrn aan de borst en snachts nog 1 a 2 voedingen incl eindeloze krampjes. Ik ben er de hele dag en ook vaak in de nacht mee bezig….. Ik snak echt naar de dag dat hij ineens geen krampjes meer heeft 😅😬💕

10 dagen geleden

Hier al vanaf de geboorte krampjes.. met liesbreukje tot gevolg.. hieraan is hij geopereerd en gaat het gelukkig wat beter! Ik heb Gassi aangeschaft.. was er eerst niet zoon fan van toen ik het zag maar wat een opluchting kan dit geven.. vandaag kon hij echt niet poepen.. gassi gedaan en hij poepte.. Inflacol werkte bij ons juist tegen..

8 dagen geleden

Hoe gaat het? Hier nog pittig, ze is 6+5. Ze kon zich voorheen goed zelf vermaken en zelf in slaap vallen. Nu veel huilen en wil alleen bij mij. Dat is oké, maar uiteindelijk moeten we wel weer werken naar iets meer zelfstandigheid. Iemand die mij kan vertellen dat dit weer terugkomt? 🥹

8 dagen geleden

Reactie op Mies1235

Poeh… Vandaag 8+4, morgen 2 maanden en het is alleen nog maar pittig gewees ...
Nee hoor ik voel t ook als overleven.. onbewust single mom. Super pittig. Ookal ben ik stapel gek op hem.

6 dagen geleden

Hier ook vanaf zijn geboorte al, heb op een duur infacol gegeven daarvan raakte die verstopt dus mee gestopt nu zit die aan de lactuloce van de dokter , maar nog steeds heele erge krampen.

3 dagen geleden

Reactie op sandra0809

Hier zoontje van 7 weken. Het is hier al 2 weken drama huilt van 16u tot 20 ...
Hier waren de kriampen achteraf zo extreem door koemelkallergie. Na 2 dagen nutramigen waren alle krampen weg! 😊 heel ander kind. Toen moest ik johannesbroodpitmeel gaan gebruiken kwamen er wel wat krampjes terug. Maar bij lange na niet meer zo extreem!

3 dagen geleden

Hier ook nooit krampjes gehad , afgelopen vrijdag ineens begonnen toen ze iets over de 8weken was 😅 echt heel gek😂