9 Reacties
vorig jaar
Tijdens de kramp je tenen omhoog duwen met je hand hielp bij mij heel erg zodat het wegtrok, alleen ik heb nog niet gehad dat ik er de volgende dag ook echt last van had? Misschien kan je het insmeren met magnesium olie? Dat schijnt erg te helpen. En vooral zorgen dat je goed drinkt, wandelt, en op je linkerzij slapen schijnt ook weer de beste positie te zijn voor een betere doorbloeding. Mocht je er echt veel last van hebben de dag daarna ook enzo zou ik gewoon even informeren bij een arts, kan geen kwaad
vorig jaar
Bij mij helpt het om veel water te drinken en m’n benen omhoog te leggen met een kussen als ik lig of zit. M’n pijn is na 2/3 dagen verdwenen maar het was eerst constant.
vorig jaar
Het is normaal dat je de kramp de dag zelf en/of erna nog voelt met lopen etc. Geef het gewoon de rust die het nodig heeft. Daarnaast is kuitkramp een mogelijk symptoom dat je wat meer magnesium/calcium nodig hebt. Haal wat supplementen bij de kruidvat/apotheek en eet voldoende groente en vlees dat veel magnesium/calcium bevat. Je hebt echt niet meer nodig dan dat.
vorig jaar
Ohhh ik werd vanochtend wakker met een vreselijke kramp in me kuit! Wat is dat pijnlijk zeg!! Hoe gaat het nu met jou TS? Heeft er bij jou nog wat geholpen? Ik kan bijna niet lopen zo pijnlijk is mijn kuit nu al de hele ochtend
vorig jaar
Ohhh ik werd vanochtend wakker met een vreselijke kramp in me kuit! Wat is ...
Ik had toen ik deze topic plaatste 3 dagen last van mijn kuit. Maar vanochtend om 6:00 was het weer zo ver, ik had weer een kuit kramp gekregen maar dat was daarna gelukkig over. De verloskundige adviseerde om te masseren met magnesium olie maar om eerlijk te zijn heb ik dat niet gedaan.
vorig jaar
Reactie op Youssxc
Ik had toen ik deze topic plaatste 3 dagen last van mijn kuit. Maar vanocht ...
Pff zo vervelend. Ik ga dat eens proberen!