31 Reacties

2 maanden geleden

Hipp!

2 maanden geleden

Pure goat betreft geitenmelk

2 maanden geleden

Ik ben over gegaan op de voeding voor darmkrampjes

2 maanden geleden

Hipp. Perfect tegen darmkrampjes ook.

2 maanden geleden

Ja mijn zoontje heeft ook diarree sinds de nieuwe voeding, ik lees even mee.

2 maanden geleden

Hero, voor beide kinderen gebruikt en heel tevreden over

2 maanden geleden

Ik heb wel een dochter met veel diarree sinds 2 weken, maar ik weet eigenlijk niet dat het is aangepast? Ook de extra care dat je weet?

2 maanden geleden

Ik vind hem klonteriger. Ik merk niet perse krampjes.

2 maanden geleden

Hier moet ze ook even wennen qua darmen, wat meer kramp en scheetjes. En we merken dat hij lastiger oplost en sneller klontjes geeft, dus moeten nu echt schudden

2 maanden geleden

Reactie op Lisa En Lotte

Ik heb wel een dochter met veel diarree sinds 2 weken, maar ik weet eigenli ...
Die dacht ik niet! De verpakking van de normale is bijv ook anders en was tijdelijk uit het assortiment

2 maanden geleden

Reactie op JoyceSL

Hier moet ze ook even wennen qua darmen, wat meer kramp en scheetjes. En we ...
Ja wij roeren inderdaad nu ook met een vork vanwege de klonten

2 maanden geleden

Ik lees ook even mee hier precies hetzelfde, en was er zo tevreden over..

2 maanden geleden

Oooh,waar kan ik vinden dat Etos de voeding heeft aangepast? Wij gebruik de reflux voeding van de Etos en sinds zaterdag is hij huiliger en op avond net weer alsof hij krampjes heeft... Wie weet hebben ze de reflux voeding ook wel aangepast.

2 maanden geleden

Wij gebruiken die van AH, komt uit dezelfde fabriek. Heeft ook ineens andere verpakking. Maar is het de verpakking of ook de samenstelling die is aangepast?

2 maanden geleden

Reactie op RM89

Oooh,waar kan ik vinden dat Etos de voeding heeft aangepast? Wij gebruik de ...
Volgens mij staat het nergens officieel. Maar van de gewone melk is de verpakking anders en als je de bus opent en de poeder naast elkaar hebt is het direct duidelijk, zelfs de kleur is anders

2 maanden geleden

Reactie op JoyceSL

Volgens mij staat het nergens officieel. Maar van de gewone melk is de verp ...
Oke, tnx. Verpakking van reflux voeding is nog het zelfde. Een doos met twee zakken erin.

2 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Wij gebruiken die van AH, komt uit dezelfde fabriek. Heeft ook ineens ander ...
De verpakking en samenstelling is anders van de Etos!

2 maanden geleden

Reactie op Mollyw

De verpakking en samenstelling is anders van de Etos!
Ja van appie ook. Ben jij (en anderen hier) overgestapt op andere voeding of de nieuwe versie uitgeprobeerd?

2 maanden geleden

Misschien raar.. Maar ik had het bij mij in de Etos ook over de babyvoeding standaard 1. Dat de samenstelling sinds de nieuwe verpakking veranderd is. Ook het maatschepje is veel minder fijn. Zij gaf aan dat ik beter via de klantenservice van de Etos een klacht in kon dienen. En dat Etos bij veel klachten hier waarschijnlijk iets mee ga doen. Want dat is ook een keer voorgekomen bij een ander product. Dus ik zou zeggen.. als iedereen een klacht indien.. misschien dat het helpt.

2 maanden geleden

Reactie op matcha_1

Ja van appie ook. Ben jij (en anderen hier) overgestapt op andere voeding o ...
Ik probeer nog de nieuwe versie van de Etos (inmiddels bijna 2 weken) omdat baby’s altijd moeten wennen aan nieuwe voeding.. sinds twee dagen geeft ze ook ineens heel erg veel melk terug.. weet niet of dat ook door de nieuwe voeding komt of dat reflux rond de 4/5 maanden op zijn piek is