Sinds etos een nieuwe samenstelling heeft, heeft m’n dochter onwijs veel last van darmkrampen, diarree en winderigheid. Is dit bij meer kindjes het geval?
Ik denk eraan om over te stappen op andere voeding.. iemand suggesties waar hij/zij tevreden over is?
Hier moet ze ook even wennen qua darmen, wat meer kramp en scheetjes.
En we merken dat hij lastiger oplost en sneller klontjes geeft, dus moeten nu echt schudden
Oooh,waar kan ik vinden dat Etos de voeding heeft aangepast? Wij gebruik de reflux voeding van de Etos en sinds zaterdag is hij huiliger en op avond net weer alsof hij krampjes heeft... Wie weet hebben ze de reflux voeding ook wel aangepast.
Wij gebruiken die van AH, komt uit dezelfde fabriek. Heeft ook ineens andere verpakking. Maar is het de verpakking of ook de samenstelling die is aangepast?
Oooh,waar kan ik vinden dat Etos de voeding heeft aangepast? Wij gebruik de ...
Volgens mij staat het nergens officieel.
Maar van de gewone melk is de verpakking anders en als je de bus opent en de poeder naast elkaar hebt is het direct duidelijk, zelfs de kleur is anders
Misschien raar.. Maar ik had het bij mij in de Etos ook over de babyvoeding standaard 1. Dat de samenstelling sinds de nieuwe verpakking veranderd is. Ook het maatschepje is veel minder fijn.
Zij gaf aan dat ik beter via de klantenservice van de Etos een klacht in kon dienen. En dat Etos bij veel klachten hier waarschijnlijk iets mee ga doen. Want dat is ook een keer voorgekomen bij een ander product.
Dus ik zou zeggen.. als iedereen een klacht indien.. misschien dat het helpt.
Ja van appie ook. Ben jij (en anderen hier) overgestapt op andere voeding o ...
Ik probeer nog de nieuwe versie van de Etos (inmiddels bijna 2 weken) omdat baby’s altijd moeten wennen aan nieuwe voeding.. sinds twee dagen geeft ze ook ineens heel erg veel melk terug.. weet niet of dat ook door de nieuwe voeding komt of dat reflux rond de 4/5 maanden op zijn piek is