68 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Minoesch96

Hier een hb van 6,8 en een ferritine van 1. Verloskundige in zkh maakt zich ...
Jeetje. Maar hoe voel je je dan?

3 maanden geleden

Reactie op Minoesch96

Hier een hb van 6,8 en een ferritine van 1. Verloskundige in zkh maakt zich ...
Heel vreemd. Bij mij zitten ze er echt bovenop. Zeker vanuit het ziekenhuis.

3 maanden geleden

Reactie op Dee89

Jeetje. Maar hoe voel je je dan?
Prima! Moe maar dat vind ik niet echt vreemd. Naar mijn idee zijn mijn ijzerwaardes nooit echt hoog, ook buiten de zwangerschap niet. Omdat mijn hb nog boven de grens zit voor een zwangere (6,4) maakt ze zich niet echt druk! Wellicht dat het ook te maken heeft met het slikken van Ascal

3 maanden geleden

Ik had ook erg lage ijzer afgelopen donderdag een infuus gekregen om dit aan te vullen. Ik moet zeggen dat ik me nu echt veel beter voel niet meer zo vermoeid😊

3 maanden geleden

Reactie op 1998m

Ik had ook erg lage ijzer afgelopen donderdag een infuus gekregen om dit aa ...
Mag ik vragen wat jouw hb/ferritine was, waardoor je een infuus kreeg? En wat fijn dat het je heeft geholpen!

3 maanden geleden

Reactie op GLWD

Mag ik vragen wat jouw hb/ferritine was, waardoor je een infuus kreeg? En w ...
Ik weet dat mijn hb 5.3 was

3 maanden geleden

Reactie op mamma4

Een gynaecoloog vind dat in combinatie met vermoeidheid bij mij, zelfs met ...
Was je ijzergehalte misschien een stuk hoger aan het begin van je zwangerschap? Bij mij is het namelijk in verhouding niet extreem veel lager. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen dat mijn verloskundige zich geen zorgen maakt. En ieder lichaam reageert anders.

3 maanden geleden

Hier ferritine laatst onder de 1. Toen ferro gekregen, nu 9, dus vpk en ik hebben besloten om gewoon door te slikken, maar ik ben er sws zonder zwangerschap al mee bekend, maar aant begin van zwangerschap is die goed, maar je ziet vaak rond 30 weken een dip in hb en of ferritine. Hb is nl altijd goed bij mij, maar ferritine niet. Dus miss ook 30 wkn dip?