6 Reacties

21 dagen geleden

Misschien in stapjes van 20 minuten ofzo die laatste fles vervroegen? Wie weet als het avondritueel wordt vervroegd dat de ook vroeger gaat slapen. Is dit een optie? Ik heb zelf altijd alleen maar bv op verzoek gegeven dus heb eerlijk gezegd geen idee😅

20 dagen geleden

Onze zoon is bijna 9 weken. Sinds 2,5 week doen we een bedritueel dat wil zeggen tussen 18.00u en 19.00u de fles, we bieden hem standaard 150+5 aan en als ie meer wil krijgt ie iets meer. En daarna naar bed. Hij slaapt dan vaak tot 1 uur ongeveer. Ik lig er overigens naast om 8 uur of half 9 zodat ik al wat slaap heb gehad. En na die fles van 1 uur dan slaapt ie tot ongeveer 6 uur. Je bent je avond even kwijt natuurlijk maar je word niet gebroken wakker..en dan hopelijk met de tijd dat ze zich later melden en ooit doorslapen;-)

20 dagen geleden

Misschien is proberen na de een na laatste fles op bed leggen? Hier lukt dat nu ook (nog) niet en hebben we hem tot de laatste fles beneden en is vaak tussen de een na laatste en laatste fles een beetje onrustig. Maar bij mijn eerste kindje deden we hem rond 10 weken rond 18.00/19.00 naar bed en dan de voeding van 22.00/23.00 uur boven. Over een aantal weken gaan we dit ook proberen, onze baby is nog iets jonger dan jouw kindje.

20 dagen geleden

Wij geven de laatste fles vaak al in ons eigen bed en leggen haar na het boeren dan in de cosleeper. Luiers verschonen we van te voren. Misschien werkt het ook bij jou?

19 dagen geleden

Reactie op Suznn

Wij geven de laatste fles vaak al in ons eigen bed en leggen haar na het bo ...
Doe ik ook al. Ze slaap overdag veel, dus is ze in de avond klaarwakker. Om haar overdag wakker te houden is vrij lastig.

19 dagen geleden

Reactie op immevanschijndel

Doe ik ook al. Ze slaap overdag veel, dus is ze in de avond klaarwakker. Om ...
Overdag een baby wakker houden lijkt me ook nogal wat. Ik ben zelf fan van de bureau van slaap methode op insta. Misschien kun je daar eens op kijken