32 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier is onze tweede nu 5 weken. In de 2e week hem al eens weggebracht voor een paar uurtjes naar zijn oma. In combinatie met een peuter hechten we dit keer nog meer waarde aan een paar uur bijslapen. 馃ゲ Mijn schoonmoeder heeft al wel 8 kleinkinderen dus vertouw ik volledig, dat scheelt wel! Vooral doen wanneer je je er zelf goed bij voelt!!

茅茅n maand geleden

Hoi. Het is super spannend hoor de eerste keer. Hier ook een eerste kindje. Met 6 weken wilde mijn ouders oppassen want wij gingen uit eten met familie voor een verjaardag. Wij zouden Duko meebrengen maar ze boden aan op te passen. Reuze spannend maar we zijn dichtbij. Dat voelde wel fijn voor de eerste keer. Elk uur een foto en het ging heel goed. Dat is fijn. Maar de eerste keer is spannend. Lekker janken toen we wegreden en je voelt je een beetje incompleet. Maar voelde wel even fijn achteraf. Maar daarna graag weer knuffelen馃グ馃グ

茅茅n maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het heel fijn vind om even weg te zijn inderdaad maar ben zo bang dat de baby het niet fijn vind zonder ons. Hebben jullie dat ook?

茅茅n maand geleden

Reactie op Knutje17

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het heel fijn vind om even weg ...
Onze zoon heeft mij overdag altijd nodig om in slaap te vallen, maar oma herft altijd een speciale gave dat het haar ook lukt haha. Ik zeg er ook altijd bij dat ze moet bellen als het niet meer gaat, dat heeft ze tot nu toe 1 keer gedaan en dan haal ik hem ook op 馃槉

茅茅n maand geleden

Hier ook al met 3 weken een half uurtje achter gelaten bij m'n schoonouders, moest huilen toen we afspreken dat we dat zo gingen doen om eventjes rustig boodschappen te doen, maar dat ging zo goed dat we dat nog 2x vaker deden en vorige week zelfs een hele middag incl flesje geven. Ben blij dat ik ook even kan wennen om haar niet bij mij te hebben en zo niet opeens bij een vreemde op de opvang moet achter laten maar eerst bij een vertrouwd persoon en was ook leuk om even samen met m'n partner tijd door te brengen voor een paar uurtjes.

茅茅n maand geleden

De eerste keer oppassen was met 4 weken door schoonouders. Mijn man en ik waren toen wel beiden thuis, maar waren boven. Dat vond ik echt heel prettig om mee te beginnen. Met 5 weken heeft mijn moeder twee uurtjes opgepast zonder dat we thuis waren. Baby heeft alleen maar geslapen 馃き. De eerste keer een hele dag oppassen zonder dat wij thuis zijn is straks als de baby 10 weken is, dat vind ik zeker nog spannend.. maar heb er op deze manier wel meer vertrouwen in.

茅茅n maand geleden

Reactie op SammieMammie123

De eerste keer oppassen was met 4 weken door schoonouders. Mijn man en ik w ...
Klinkt best goed dat de baby alleen aan het slapen was! Misschien brengen wij onze baby voor een dutje naar opa en oma haha

茅茅n maand geleden

Met 6 weken hebben we onze dochter naar mijn schoonzusje gebracht op een half uur rijden voor een saunadagje samen. Ging voor ons alledrie heel goed en makkelijk. Ik ben zelf met 4 weken een halve dag (8 uurtjes) weggeweest met vrienden op1,5 uur met de trein als eerste uitje. Ook dat ging prima. Maar alles is heel persoonlijk en zegt niks over jou :)

茅茅n maand geleden

Met 3 weken voor het eerst een middag. Mijn moeder kwam thuis oppassen. Ook flesje geven etc maar het is ons 2e kindje dus had al het vertrouwen dat het goed komt. Bij de eerste was het geloof ik na 2 maanden een avond.

茅茅n maand geleden

Reactie op Knutje17

Bij ons slapen de kleinkinderen bizar goed bij opa en oma. Ons zoontje en ook de dochters van mijn broer. Het is iets magisch, maar bij opa en oma hebben ze het super leuk en slapen ze heerlijk馃

茅茅n maand geleden

Wij gaan toch even beginnen met een uurtje oppassen als wij naar de supermarkt gaan. Want we willen wel graag binnenkort samen even weg

茅茅n maand geleden

Met een jaar of 3 misschien 馃槀

茅茅n maand geleden

Met vier weken kwam oma bij ons oppassen zodat wij uit eten konden. Heerlijk genoten van drie uurtjes volledig samen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Knutje17

Wij gaan toch even beginnen met een uurtje oppassen als wij naar de superma ...
Zou dan een uurtje lekker gaan lunchen. Die boodschappen kunnen wel op een ander moment toch?馃檲

茅茅n maand geleden

Vanochtend (baby 6+3). Ik moest naar het ziekenhuis en toen heeft haar oma 1.5 uur ongepast. Ik vond het ook wel spannend hoor. Maar ik dacht liever eerst even kort dan in een x een hele dag ofzo.

茅茅n maand geleden

Reactie op Knutje17

Waarschijnlijk gaat het precies andersom zijn 馃槃

茅茅n maand geleden

Ik vond het bij de eerste trouwens ook heel spannend. En ook maar gedeeltelijk fijn om weg te zijn... Kon toch niet helemaal ontspannen of zo.

茅茅n maand geleden

Met 3 weken is hij een nachtje bij mijn moeder blijven slapen toen weer een nachtje thuis en toen een nachtje bij mijn vader. Mijn vriend en ik hadden het echt even nodig om een nachtje door te slapen. We vonden het wel moeilijk en waren ook blij toen we hem weer konden ophalen, maar het heeft ons wel goed gedaan.

茅茅n maand geleden

Niet of nauwelijks. Mijn schoonouders en stiefvader hebben pas op mogen passen toen mijn 1e zoontje 8 maanden was. En voor mijn 2de zoontje willen we dit ook zo lang mogelijk uitstellen. Wij vinden dat we geen kinderen hebben gekregen om ze bij een ander onder te brengen, tenzij het echt niet anders kan.

茅茅n maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Zou dan een uurtje lekker gaan lunchen. Die boodschappen kunnen wel op een ...
Goed punt! 馃槀