17 Reacties
vorig jaar
Ik ben in de gehele zwangerschap vaker bij de zeeman geweest en de wibra. Ook prenetal heeft super leuke kleding! Ik heb van maat 50 en 56 toch 2 setjes met korte mouwen.
vorig jaar
Ik vind Marmar Copenhagen echt fantastisch voor jongens. Superzachte materialen en leuke kleurtjes.
Verder:
+1 to the family
Prenatal
Nixnut
HEMA (valt wel groot)
Unaduna
Ziloen
Donsje
Ik koop veel bij
Labels for the little ones.
Dilling
Etc.
Ik zou inderdaad niet teveel korte mouw maar wel iets. Als het 25 graden is wil je hem ook niet te heet aankleden :)
vorig jaar
Ik vind de Wibra echt leuke dingen hebben nu! Heb zelf dit pakje gehaald voor de kleine man. Ik doe er waarschijnlijk wel een rompertje onder, maar kon dit pakje niet laten liggen 😍

vorig jaar
Name It vind ik een leuk merk! En Dirkje en Noppies hebben leuke setjes te koop.
Je kunt ook eens op Vinted op deze merken zoeken.
Bij Feetje zag ik dat ze nu een croissant collectie hebben, vond ik ook wel erg leuk!
vorig jaar
Ik spreek even voor mijn eigen , als je dit niet wil begrijp ik t wel . Maar op Vinted vind je zooooo veel pakketten die eigenlijk nieuw zijn , en ze kunnen het toch maar enkele weken aan.. zelfs mooierr kleding dan in sommige winkels!
vorig jaar
Ik zweer bij Vinted. Ik heb daar zoveel leuke kleertjes gehaald van z8 Tommy hilfiger etc voor een appel en ei. Ze hebben het 3 keer aan en dan zitten ze al weer een in grotere maat.
vorig jaar
Hier ook een jongetje, uitgerekend op 31 aug! Wij hebben bij de wibra, zeeman en hm hele leuke dingetjes in het blauw, groen, bruin gekocht. Lange mouwen truitjes en bijpassende broekjes ook!
vorig jaar
Hoi dames! Ik ben in maart bevallen van onze zoon en heb een kledingpakket van zijn kleertjes gemaakt. Iets voor jullie? Alles is echt heel netjes! Het is wel voor de beige moeders onder ons ;-). https://www.vinted.nl/items/5038970529-kledingpakket-maat-56