17 Reacties

vorig jaar

Ik ben in de gehele zwangerschap vaker bij de zeeman geweest en de wibra. Ook prenetal heeft super leuke kleding! Ik heb van maat 50 en 56 toch 2 setjes met korte mouwen.

vorig jaar

Ik vind Marmar Copenhagen echt fantastisch voor jongens. Superzachte materialen en leuke kleurtjes. Verder: +1 to the family Prenatal Nixnut HEMA (valt wel groot) Unaduna Ziloen Donsje Ik koop veel bij Labels for the little ones. Dilling Etc. Ik zou inderdaad niet teveel korte mouw maar wel iets. Als het 25 graden is wil je hem ook niet te heet aankleden :)

vorig jaar

Hema en h&m!

vorig jaar

Ik vind de Wibra echt leuke dingen hebben nu! Heb zelf dit pakje gehaald voor de kleine man. Ik doe er waarschijnlijk wel een rompertje onder, maar kon dit pakje niet laten liggen 😍

vorig jaar

Wij kopen graag (online) bij NEXT voor onze zoon. Is ook via Zalando verkrijgbaar. En als je toevallig dicht bij de Duitse grens woont: DM heeft ook regelmatig leuke dingen.

vorig jaar

Name It vind ik een leuk merk! En Dirkje en Noppies hebben leuke setjes te koop. Je kunt ook eens op Vinted op deze merken zoeken. Bij Feetje zag ik dat ze nu een croissant collectie hebben, vond ik ook wel erg leuk!

vorig jaar

Vaak heeft jd sports online ook leuke setjes,

vorig jaar

Little and cool heb ik ook eea van gekocht! Verder H&M en ik vind prenatal voor jongens ook leuk!

vorig jaar

Ik vond dit ook lastig toen ik zwanger was van m'n zoontje. Merken die bij mij favoriet waren: - Dirkje - Flinq (valt klein) - Name it - Prenatal - Koko noko (is vanaf mt 74)

vorig jaar

Ik spreek even voor mijn eigen , als je dit niet wil begrijp ik t wel . Maar op Vinted vind je zooooo veel pakketten die eigenlijk nieuw zijn , en ze kunnen het toch maar enkele weken aan.. zelfs mooierr kleding dan in sommige winkels!

vorig jaar

Petit bateau Tommy Hilfiger Ralph Lauren Marmar Zara H&M Zeeman Allemaal erg leuk!

vorig jaar

Oh, ik heb de hele kast al vol tot en met 62 voor ons zoontje haha. Vind veelste veel dingen leuk. Wij hebben veel setjes van: Liefiess Nixnut Donsje Amsterdam Feetje (Broekjes van) Name it Gymp Lange polo shirts van Tommy Riffle + 1 in the family Marmar copenhagen

vorig jaar

Ik zweer bij Vinted. Ik heb daar zoveel leuke kleertjes gehaald van z8 Tommy hilfiger etc voor een appel en ei. Ze hebben het 3 keer aan en dan zitten ze al weer een in grotere maat.

vorig jaar

Hier ook een jongetje, uitgerekend op 31 aug! Wij hebben bij de wibra, zeeman en hm hele leuke dingetjes in het blauw, groen, bruin gekocht. Lange mouwen truitjes en bijpassende broekjes ook!

vorig jaar

Okaïdi heeft leuke dingen. Ook goede kwaliteit.

vorig jaar

Ik heb veel van vinted weten te scoren! Heb wel 7 boxpakjes in maat 50/56. Iets van 10 broekjes en 10 lange mouwen shirtjes. Lijkt me genoeg denk ik? En nog veel setjes van MarMar Copenhagen! Zo’n fijn merkje! We hebben bijna dezelfde due date! Ik 3/9

vorig jaar

Hoi dames! Ik ben in maart bevallen van onze zoon en heb een kledingpakket van zijn kleertjes gemaakt. Iets voor jullie? Alles is echt heel netjes! Het is wel voor de beige moeders onder ons ;-). https://www.vinted.nl/items/5038970529-kledingpakket-maat-56