9 Reacties

één maand geleden

Ik heb dezelfde situatie als jou gehad. Vre-se-lijk 😂. Maar mijn vriend was aan het werk dus ik heb ons beide moeten verschonen, haha

16 dagen geleden

In de kraamweek ging ik mijn dochtertje verschonen met de kraamzorg erbij om te ondersteunen. Terwijl de kraamzorg de kleertjes aan het uitzoeken was en ik de luier aan het wisselen was, poepte m'n dochter zo over m'n hand heen 🙈 m'n man stond te gieren van het lachen en de kraamzorg moest even goed kijken wat er nou gebeurde 😂😂 sindsdien let ik wel op met verschonen 😂😂

16 dagen geleden

Zit mijn dreumes van 1,5 enorme herrie te maken, zeg ik shhhht anders schrikt de baby (bijna 7wk).. kijk ik om naar de wipstoel, zit ze keihard te lachen 😅 begint het samenspannen nú al?!

16 dagen geleden

Een rasp van vier kanten op mijn dochtertje van toen drie weken laten vallen. Ze sliep in de draagzak en gaf geen kick. Ik zag wel een heeel minuscuul wondje maar ik zelf heb toen iedereen opgebeld om het te vertellen omdat ik me zo schuldig voelde, huilen jonge haha haast hyperventileren terwijl ik vrijwel niks aan de hand was. Ik vraag me nu af waarom ik reageer op het onderwerp ‘leuke incidentjes’. Maar achteraf wel om kunnen lachen hoe onhandig en clumbsy ik kan zijn,chaosmom😝

16 dagen geleden

Als de poep tijdens de nachtelijke verschoonbeurt óver de (nog open) luier onder zijn billen ons bed in gelanceerd wordt... 😵

12 dagen geleden

Iets te laat met een luier 😂

11 dagen geleden

Ik heb letterlijk vandaag een dag waarbij alleen maar incidenten gebeuren. Het begon om 5:00 vanochtend met een straal plas in mn gezicht. Slaperig verschonen is dus niet zo’n handige optie daarna was ik wel wakker🙈 Vanmiddag tijdens het verschonen liet mijn zoontje een harde scheet met inhoud terwijl ik net de vieze luier dicht wilde vouwen en hij dus vol op m’n hand kakte. Ik kreeg een dikke vette glimlach erbij cadeau. Alsof hij het nu al door heeft.

11 dagen geleden

Man lief bezig met de luier van onze lieve zoon. En hij had al een keer gehad dat meneer begon te plassen tijdens het verschonen. Hij netjes een doekje er boven gelegd niet wetend dat de zijkant open was. Helaas lag de kat aan de zijkant en die is toen even flink besproeid arm beest 😅😂

11 dagen geleden

Ik was onze baby aan het verschonen met zijn billen naar mij toe, terwijl ik naar voren buk om een luier te pakken begint meneer te poepen maar de poep spooot er uit. De poep zat in mijn haar, op mijn trui, op mijn broek en op de vloer 😅 kon daarna verder met mezelf verschonen 🥲