8 Reacties
19 dagen geleden
Ik zou toch even bellen, kan natuurlijk iets onschuldigs zijn.. maar zou er niet te lang mee wachten!
19 dagen geleden
Dankjewel voor de reacties. Grappig dat jullie allebei iets anders zeggen, net zoals m’n man en ik 😂😂. Toch besloten om het aan te kijken en mocht het veranderen dan bellen we direct.
19 dagen geleden
Reactie op EsmeeJBM2024
Dankjewel voor de reacties. Grappig dat jullie allebei iets anders zeggen, ...
Liesbreuk kunnen ze helaas niet veel mee, dus of je nu of morgen gaat zal niet veel verschil maken omdat ze waarschijnlijk zullen zeggen zolang de kleine er geen last van heeft...
Maar belangrijkste van alles vertrouw op je mama gevoel!! Als dat zegt het klopt niet dan zou ik daar op mee gaan uiteraard 😉
19 dagen geleden
Mijn zoontje heeft een liesbreuk en zolang ze er geen last van hebben is er geen directe actie nodig. Mijn zoontje heeft een week na constatering een echo gehad om te kijken hoe groot de breuk is. Deze is hier serieus groot dat we volgende week een afspraak hebben bij de chirurg. Afgelopen weekend nog bij de huisartsenpost geweest omdat de bult zich uitbreidt naar zijn balzak en deze bult is ook blauw, erg naar om te zien maar vooralsnog geen paniek en we kunnen rustig wachten op de afspraak🙈.
19 dagen geleden
Reactie op vanbussel
Mijn zoontje heeft een liesbreuk en zolang ze er geen last van hebben is er ...
Ik ben erg benieuwd of de echo via de huisarts is gegaan of via het consultatiebureau. Onze zoon heeft een aardige navelbreuk, maar het consultatiebureau doet er nogal gemakkelijk over terwijl wij ons wel zorgen maken. Hoe is dit bij jullie gegaan?
19 dagen geleden
Reactie op Jaynerk
Ik ben erg benieuwd of de echo via de huisarts is gegaan of via het consult ...
Via de huisarts! Hier doen ze ook heel makkelijk terwijl wij ons ook wel zorgen maken. Zolang de kindjes geen last hebben zal het wel niet erg genoeg zijn🙈. Ik zou gewoon even een afspraak maken met de huisarts, misschien kunnen zij je een beetje geruststellen!
18 dagen geleden
Bij ons was het geen liesbreuk, dus afwachten en een verkeerde diagnose was hier een resultaat in goed ziek en hoge koorts ! Dat was ook een ‘onschuldige’ bult 🤷🏻♀️