16 Reacties
één maand geleden
Gebruik pampers luiers idd en Zwitsal lotion doekjes. Heb je minder doekjes nodig en zit ook beetje zink in. Ik zou DrSwaab zinkolie gebruiken. Goed door roeren en aanbrengen met wattenstaafje. Is echt wonderspul. Bij ons waren de billen echt open gegaan dus kleine week smeren en toen was het dicht. Bij elk rood plekje smeren we direct en is het de volgende luier wissel al weg. Succes🍀🤗
één maand geleden
Reactie op britt0923
bij het consultatiebureau zeiden ze tegen ons dat sudo crème uit droogt, si ...
Wij zijn ook fan van bepanthen! Ook voor z'n droge wangen werkt het top
één maand geleden
Heel belangrijk: na elke verschoning even zonder luier laten liggen voor zo'n 10 minuten (luchten). Wij hadden er dan zo'n puppy matje onder. Daarnaast gebruiken wij geen vochtige doekjes meer voor het schoonmaken, maar een licht vochtig hydrofiel washandje (warm kraanwater). Daarna voorzichtig droogdeppen en dus even 10 minuten luchten. Ondertussen af en toe droogblazen. Vervolgens smeerden wij een dikke(!) laag weleda billencreme. Binnen een week was het hier hersteld (en het was hier helemaal rood en open, zelfs tot bloedens toe 🥺). Maar dit hielp hier enorm
één maand geleden
Ik gebruik de Naïf vette baby crème en smeer dit elke ronde op. Hij heeft wel een klein beetje rode huid en bultjes rondom zijn anus maar geen last en het is heel minimaal. Ook geen rode huid verder op zijn billen etc. Wij gebruiken etos Woezel en Pip luiers. Het kan namelijk ook aan je luiers liggen. Naïf billendoekjes (water) gebruiken wij. Alles parfum vrij
één maand geleden
Reactie op juiceee
Waar haal je deze? De pure
Deze heb ik:
https://www.naturalheroes.nl/products/shea-butter?variantId=17066408068&utm_source=Shoparize&utm_medium=Shoparize+Google+Ads&utm_campaign=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB_____Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB_____Cj8KCQjwj4K5BhDfARIuACjzv2dgTZTlclbp_R2rX9hqT4pkYe7NpZIB1T4f67b843WQPDTjJg4FpTnwOhoCTxc_____0AAAAADcddnabkoTLgkRRLQRmaCrULyqgU&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB