16 Reacties

één maand geleden

Gebruik pampers luiers idd en Zwitsal lotion doekjes. Heb je minder doekjes nodig en zit ook beetje zink in. Ik zou DrSwaab zinkolie gebruiken. Goed door roeren en aanbrengen met wattenstaafje. Is echt wonderspul. Bij ons waren de billen echt open gegaan dus kleine week smeren en toen was het dicht. Bij elk rood plekje smeren we direct en is het de volgende luier wissel al weg. Succes🍀🤗

één maand geleden

bij het consultatiebureau zeiden ze tegen ons dat sudo crème uit droogt, sinds dien gebruiken wij de bepanthene crème en alle uitslag is weg. wie weet helpt het voor jullie zoontje ook !

één maand geleden

Ik gebruik voor rode billen pure Shea Butter. Ook heel fijn in gebruik.

één maand geleden

Binnen 2 dagen was het hier weg. Regelmatig wassen met water, luchten; niet gelijk pamper eromheen ennn billenbalsem van weleda werkt hier echt goed. Sudocreme gebruikt toen het echt rood was. Ik gebruik pampers van bamboo nature

één maand geleden

Reactie op RM89

Ik gebruik voor rode billen pure Shea Butter. Ook heel fijn in gebruik.
Waar haal je deze? De pure

één maand geleden

Reactie op britt0923

bij het consultatiebureau zeiden ze tegen ons dat sudo crème uit droogt, si ...
Wij zijn ook fan van bepanthen! Ook voor z'n droge wangen werkt het top

één maand geleden

Heel belangrijk: na elke verschoning even zonder luier laten liggen voor zo'n 10 minuten (luchten). Wij hadden er dan zo'n puppy matje onder. Daarnaast gebruiken wij geen vochtige doekjes meer voor het schoonmaken, maar een licht vochtig hydrofiel washandje (warm kraanwater). Daarna voorzichtig droogdeppen en dus even 10 minuten luchten. Ondertussen af en toe droogblazen. Vervolgens smeerden wij een dikke(!) laag weleda billencreme. Binnen een week was het hier hersteld (en het was hier helemaal rood en open, zelfs tot bloedens toe 🥺). Maar dit hielp hier enorm

één maand geleden

Kokosolie (zo puur mogelijk) schijnt ook te helpen. Na het schoonmaken met vochtige doekjes deppen wij de billetjes ook voorzichtig droog met een hydrofiel (niet wrijven) zodat ze niet vochtig de luier in gaat.

één maand geleden

Weleda billen balsem. Bij elke ronde smeren en het is zo over.

één maand geleden

Wij gebruiken de luier crème van Naif! Die werkt echt heel goed 👍🏼

één maand geleden

Geen sudocreme!!! Shea butter of Weleda inderdaad

één maand geleden

Wij dachten eerst dat onze kleine luier uitslag had maar na een weekje smeren zonder resultaat toch maar een foto naar de huisarts gestuurd. Bleek spruw te zijn.

één maand geleden

Ik gebruik de Naïf vette baby crème en smeer dit elke ronde op. Hij heeft wel een klein beetje rode huid en bultjes rondom zijn anus maar geen last en het is heel minimaal. Ook geen rode huid verder op zijn billen etc. Wij gebruiken etos Woezel en Pip luiers. Het kan namelijk ook aan je luiers liggen. Naïf billendoekjes (water) gebruiken wij. Alles parfum vrij

één maand geleden

Wij kregen in het ziekenhuis het advies om van Pampers over te stappen naar de luiers van kruidvat. Pamper luiers bevatten een bepaalde lotion waar sommige baby's niet tegen kunnen!

één maand geleden

Van huggies kreeg mijn zoontje luieruitslag. Ben nu over op de waterdoekjes van kruidvat en gebruik ipv sudocreme zinkzalf. Hij heeft nergens meer last van.

één maand geleden

Reactie op juiceee

Waar haal je deze? De pure
Deze heb ik: https://www.naturalheroes.nl/products/shea-butter?variantId=17066408068&utm_source=Shoparize&utm_medium=Shoparize+Google+Ads&utm_campaign=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB_____Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB_____Cj8KCQjwj4K5BhDfARIuACjzv2dgTZTlclbp_R2rX9hqT4pkYe7NpZIB1T4f67b843WQPDTjJg4FpTnwOhoCTxc_____0AAAAADcddnabkoTLgkRRLQRmaCrULyqgU&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUsx_UQj10jdfHeMsUQ8asEjbnimIEVplysjDTZZ8y-dtIF18EyEWkwaAlmoEALw_wcB