52 Reacties

vorig jaar

Misschien de kruitvat pure luiers? En anders bambo nature :)

vorig jaar

Is kruidvat maat 3 dan niet een goede optie? Die vallen kleiner dan Etos en Pampers

vorig jaar

Kruidvat maatje 3 proberen... Onze zit al weken in 3 en is nog maaar klein hummeltje kan zeker nog in 2 maar 3 werkt beter

vorig jaar

Kruidvat maatje 3 proberen... Onze zit al weken in 3 en is nog maaar klein ...
Precies dit doen wij ook. :)

vorig jaar

Aaah oke. Ik was naar etos over gegaan omdat ik kruidvat niet zo prettig vind. Maar dan neem ik ter overbrugging gewoon weer kruidvat. Thankss!

vorig jaar

Etos luiers maat 3 zitten ook geen plasstreep meer in

vorig jaar

Zou overgaan naar kruidvat maat 3 of pampers maat 2.

vorig jaar

Reactie op KikiVos1

Etos luiers maat 3 zitten ook geen plasstreep meer in
Meen je 馃

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Meen je 馃
Jup, ben zelf net na kerst over gegaan op de Woezel &Pip 3 luiers omdat hij door 2 indd 3 keer per dag lekte. Merkte bij de 3 met de eerste keer verschonen dat er geen blauwe streep zichtbaar was ondanks de volle luier. Nu overgegaan op de puur en zacht van Etos (met die vosjes er op) omdat die iets groter is en hij wij de W&P 3 telkens wat klammig aanvoelde.

vorig jaar

Reactie op KikiVos1

Jup, ben zelf net na kerst over gegaan op de Woezel &Pip 3 luiers omdat ...
Ook die Puur en zacht van Etos heeft geen plasstreep

vorig jaar

Pampers premium protection, ook een plasstreep.

vorig jaar

Reactie op LauraLove

Misschien de kruitvat pure luiers? En anders bambo nature :)
De kruitvat pure and soft hebben wel een streep, de bambo nature weet ik niet zeker, hebben maat 3 liggen maar ze past hier nog prima in maat 2

vorig jaar

Reactie op Bloempje0

Pampers premium protection, ook een plasstreep.
Deze! Op bol.com betaalbare maandboxen. Lekt niet door en plasstreep :-)

vorig jaar

Kruidvat pure&soft maat 3 heeft wel een plasindicator,ik gebruik premium protection

vorig jaar

Veel die pampers gebruiken zie ik. Hoe betalen jullie dat? 馃槄 zelfs in de aanbieding nog 2x zo duur als kruidvat en etos

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Veel die pampers gebruiken zie ik. Hoe betalen jullie dat? 馃槄 zelfs in de a ...
Aanbiedingen in de gaten houden. Maandboxen bij bol.com. Prijs is inderdaad hoger in verhouding met Kruidvat of Etos, maar vind kwaliteit ook belangrijk en het is ook net wat past bij je kind qua postuur etc. De 1 zweert bij Kruidvat en de ander bij Pampers. Kruidvat valt kleiner dan Pampers en pure en soft maat 3 staat hier gelijk aan maat 2 Pampers. Je kan overdag Kruidvat luiers doen en in de nacht Pampers bijvoorbeeld. En is een plasstreep daadwerkelijk nodig? Ik voel meestal even aan de luier en mijn ervaring is ook dat je het wel ruikt..

vorig jaar

Wij hadden dat ook! En toen een maandbox maat 2 van pampers besteld. Die was bijna op en nu past maat 3 kruidvat goed.

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Ik vind ze ook duur, maar m鈥檔 zoontje lekte bij kruidvat, Etos en ah steeds door! Daar werd ik helemaal niet blij van, hahah

vorig jaar

Maar als je ziet dat je kindje niet geplast heeft kun je toch gewoon de luier weer vastmaken? 馃樁

vorig jaar

Reactie op Daan2705

Aanbiedingen in de gaten houden. Groot inslaan bij goede aanbiedingen. Wij vinden de Kruidvat, Etos luiers niet fijn. Ze lekte daarin ook meteen door. Kwaliteit en comfort is voor ons belangrijker dan geld.