23 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een rugzak van Lässig. Een rugzak zou ik wel aanraden, maar deze specifieke niet. De gesp ging al vrij snel kapot en de indeling van de tas is niet heel handig. Ik ga voor nummer 2 denk ik geen nieuwe kopen, maar als ik dat wel zou doen, zou ik wel weer voor een rugzak gaan.

vorig jaar

Ik heb diverse online besteld, de mommy bag van childhome, Tommy luiertas en't was het allemaal niet helemaal. Wij wilde graag 1 dat handig is en veel ruimte heeft. En kwamen uit bij de Mimmty nanabeebi. Ook handig wanneer je de baby even vast hebt dat je het een rugzak is en je handig vrij hebt.

vorig jaar

Ik ben van plan om deze van Zara aan te schaffen

vorig jaar

Luiertas van Kapten en Son, ook te gebruiken als normale rugzak/laptoptas. Echt super handig

vorig jaar

Reactie op L1310

Wij hebben een rugzak van Lässig. Een rugzak zou ik wel aanraden, maar deze ...
Een voordeel van die van Lässig voor ons is trouwens wel dat ie flink groot is en we veel reizen. Dat is iets voor jezelf om te overwegen.. wil je er alleen een paar luiers en 1 flesje in kwijt of wil je iets waar je echt veel meer in kwijt kan.

vorig jaar

Ik heb er twee, een rugtas met een uitschuifbaar stuk om te verschonen voor New borns en een luiertas van Jollein
Studio Noos!

vorig jaar

Voor onze eerste hebben we de NaniBeebi rugtas.

vorig jaar

Ik heb de luiertas van Myomy!

vorig jaar

De mimmty nanabeebi 😁 kan aan de kinderwagen worden bevestigd. En mn vent kant er ook goed mee rondlopen want t is niet perse n vrouwelijke tas.

vorig jaar

Van Herschel, gekocht bij de Prénatal. Laatste aantallen geloof ik en daardoor mooie prijs. Was ook niet meer in de webshop te bestellen.

vorig jaar

Wij hebben deze rugzak van Herschell, hele fijne! Vind een rugzak ook prettig en m'n man vindt het heel fijn dat het geen schoudertas of roze tas is oid. En zit een fijn verschoonkussen bij! https://www.thelittlegreenbag.nl/herschel-supply-co-settlement-backpack-diaper-bag-zwart-2900142729013

vorig jaar

Nanabeebi! Heel blij mee 😊

vorig jaar

Reactie op FO2021

Luiertas van Kapten en Son, ook te gebruiken als normale rugzak/laptoptas. ...
Oooh deze ziet er wel heel mooi uit! Is hij een beetje praktisch in te delen met baby-stuff?

vorig jaar

Mijn eigen rugtas. Of anders een linnentas die ergens zwerft. Niks nieuws nodig gehad.
Wij hebben deze gekocht. Ik zocht expres een rugzak. Bij mijn eerste had ik een schoudertas, dat vond ik toen erg onhandig. https://mimmti.com/products/leren-luiertas-rugzak

vorig jaar

Ik heb deze (op advies van een vriendin) gekocht. https://mozzbags.nl/product/lux-laos-luiertas-rugzak-beige/ Nu met 10% korting vanwege vaderdag. Code PAPA10

vorig jaar

Reactie op L1310

Een voordeel van die van Lässig voor ons is trouwens wel dat ie flink groot ...
Ik vind die van Lassig erg mooi (en mijn vriend ook); die van NaniBeebi die veel mensen aanraden is echt niet onze smaak. Ik ben dus wel benieuwd: welk model van Lassig had je?

vorig jaar

Reactie op Anne3621

Ik vind die van Lassig erg mooi (en mijn vriend ook); die van NaniBeebi die ...
Deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/lassig-verzorgingstas-rugzak-green-label-rolltop-antraciet/9300000151342257/?s2a=&bltgh=vmlm4tLOPKUHWEnwSmJKug.2_47_48.49.FeatureListItem#productTitle Het is geen slechte tas, hij gaat nu al 20 maanden mee en hij houdt het echt nog prima voor de tweede straks (behalve dat het drukknoopje bij de gesp kapot is gegaan... is makkelijk te laten repareren maar hebben we nog geen tijd voor gehad). Hij draagt lekker en is lekker groot. Maar het binnenvak is vooral 1 groot vak. Er zitten wel wat verdelers onderin, maar eerlijk gezegd zijn die nauwelijks bruikbaar als je veel in de tas hebt zitten. Ze werken alleen als je er echt alleen de minimale basis in hebt. De losse vakjes zijn wel handig. Het voordeel van het grote binnenvak is dat je ongeveer alles erin kwijt kan wat je maar kunt bedenken, het nadeel is dat je veel aan het graven bent om te vinden wat je zoekt. De rits kan wel aan de bovenkant én de zijkant open, dus als je plek hebt, kun je het grote vak een soort openklappen... maar bijv in het vliegtuig of in de bus is het onhandiger want dan heb je minder plek om de tas neer te leggen en helemaal open te klappen. Dus ja.. wij gaan 'm wel nog een keer gebruiken want het is niet dat we er zo ontevreden over zijn dat we een nieuwe willen, maar het is in ieder geval goed om je van de nadelen bewust te zijn. We vinden het wel nog steeds een van de mooiere luiertassen haha.