17 Reacties

8 maanden geleden

Wij gaan naar Curaçao en nemen inderdaad ook de maxi Cosi mee, kun je volgensmij gewoon inchecken als ruimbagage

8 maanden geleden

Wij hadden er eentje gehuurd bij de huurauto. En alleen een buggy meegenomen tot aan de gate.

8 maanden geleden

Reactie op MMZ123

Wij gaan naar Curaçao en nemen inderdaad ook de maxi Cosi mee, kun je volge ...
Ben je dan niet bang hoe ze ermee omgaan? Als ik zie hoe ze met de koffers om gaan wordt ik niet heel vrolijk als ze zo met de maxicosi omgaan. Zeker omdat ik dan ook niet weet of hij nog wel veilig is om te gebruiken daarna🤷‍♀️ Zit zelf ook met dit probleem want wij gaan ook naar Gran Canaria en hebben een taxi van het vliegveld naar het hotel. In Spanje zijn taxi's verplicht om baby's te vervoeren in een maxicosi maar weet ook daar niet van of die wel veilig genoeg is....erg lastig allemaal.

8 maanden geleden

Ik volg, wij gaan bijna naar Mallorca en nemen onze Easywalker mee en Maxi Cosi.. maar vraag me af of dit mogelijk is. Van TUI zeiden ze dat dit kon, maar ik lees overal tegenstrijdige berichten... ben benieuwd hoe anderen dit doen.

8 maanden geleden

Reactie op Hannekelalala

Wij hadden er eentje gehuurd bij de huurauto. En alleen een buggy meegenome ...
Wij precies dit. Werkt perfect.

8 maanden geleden

Reactie op KimberleyWillemijn

Ben je dan niet bang hoe ze ermee omgaan? Als ik zie hoe ze met de koffers ...
Hoe het is op Gran Canaria weet ik niet maar ik woon zelf in Spanje en de maxicosis in de taxis hier zijn gewoon goed hoor. Wel handig om van tevoren te boeken en aan te geven dat je een baby seat nodig hebt. Ze hebben ze niet altijd standaard bij zich.

8 maanden geleden

Hey! Als je op vakantie je gaat verplaatsen met de auto dan zal je een maxicosi nodig hebben. Ofwel mee, ofwel in een taxi. Wij hadden een huurauto en hebben een maxicosi erbij gehuurd omdat we onze eigen niet mee wilde door de verhalen hoe ze omgaan met de spullen. Ik sta er Achteraf een beetje dubbel in, die we huurde kost 50 euro voor een week en weet ik niet van of hij ooit gevallen is. Het was een oud ding die weinig comfort had. Met hydrofiele doeken hebben we haar hoofdje extra steun gegeven. Misschien dat we een volgende keer een tweede hands eigen meenemen

8 maanden geleden

Wij huren een autostoel bij onze huurauto. Ik lees hier ook wel “je weet niet of die onveilig zijn” maar in Spanje zijn de richtlijnen en vereisten voor een maxicosi net zoals hier in NL? Dus ik denk dat je er vanuit mag gaan dat een auto verhuur bedrijf echt wel voldoet. Ze zijn misschien minder flashy nieuw schoon, maar ze gaan heus geen onveilige baby stoeltjes verhuren. Als je daar vanuit gaat kan je nooit meer ergens geen zonder je eigen inboedel mee te nemen 😁

8 maanden geleden

Reactie op L1310

Hoe het is op Gran Canaria weet ik niet maar ik woon zelf in Spanje en de m ...
Wij hebben prive transfer vanaf het vliegveld naar het hotel. Dat is alleen voor ons 3en. Dan zien ze toch dat we een baby bij ons hebben of moet je daar dus ook extra achteraan?

8 maanden geleden

Wij zijn in december naar Spanje gegaan en hebben toen gewoon onze eigen Maxi Cosi meegenomen. Wij vlogen met Transavia. Is allemaal goed gegaan en geen problemen mee gehad.

8 maanden geleden

Reactie op Suznn

Wij hebben prive transfer vanaf het vliegveld naar het hotel. Dat is alleen ...
Mja in principe zou het goed moeten zijn maar ik zou er toch even achteraan gaan gewoon omdat het heel irritant zou zijn als je daar staat zonder stoeltje. Dan kun je meteen ook even aangeven hoe oud/groot je kindje is zodat ze het goede kinderstoeltje erin zetten.

8 maanden geleden

Reactie op kayleigh Willemsen

Wij zijn in december naar Spanje gegaan en hebben toen gewoon onze eigen Ma ...
Wij gaan eind mei naar spanje enn vliegen ook met Transavia, maar ik las dat je maar 1 extra bagage voor de baby mee mag nemen, dus of een kinderwagen(paraplu buggy) of een maxicosie. Weet jij toevallig hoe dit zit?

8 maanden geleden

Reactie op L1310

Mja in principe zou het goed moeten zijn maar ik zou er toch even achteraan ...
Ja kheb het gecheckt bij het reisbureau maar we kunnen hem iig niet huren oid. Dus de hoop dat ze hem toch hebben..

8 maanden geleden

Reactie op Amy318

Wij gaan eind mei naar spanje enn vliegen ook met Transavia, maar ik las da ...
Wij hebben extra bagage bijgeboekt en dan neem je de Maxi Cosi op die extra bagage mee

8 maanden geleden

Vandaag ons bij TUI laten vertellen dat een Easywalker bij de gate ingeleverd wordt en een maxicosi als handbagage gezien wordt, wel kan het zijn dat ze die ook bij de gate willen innemen als het een drukke vlucht is en dan komt het gewoon in het ruim

8 maanden geleden

Voor degene die een maxicosi mee nemen in het bagageruim: Hoe nemen jullie hem mee? Gewoon los? Of ingepakt in een doos (ik dacht misschien de badhanddoeken enz er omheen als bescherming?)?

8 maanden geleden

Wij zijn toen ze 3 maanden was naar Tenerife geweest. We werden met een bus opgehaald maar gebruikten geen maxi cosi, gewoon op schoot. De kinderwagen was toen nog een wieg en die namen we mee tot het boarden. Bij het boarden mag je met kinderen onder de 2 als eerste, in de rij bij mensen met rolstoelen. Je kinderwagen wordt dan pas ingenomen. Wij hadden wel een easywalker en volgensmij worden grotere kinderwagens wel bij de bagage al ingenomen. Voor de zekerheid hadden wij de draagzak mee maar dit was niet nodig. Op de luchthaven zelf komen de kinderwagens etc. Niet op de bagageband maar die worden ernaast gezet! Haha wij bleven maar wachten en wachten totdat een stel zag dat ze ernaast stonden….