9 Reacties
20 dagen geleden
Onze dochter ook, 's morgens 2ml siroop en 's avonds ook. Ze lijkt niet altijd meer te huilen als ze melk teruggeeft, maar had er toch ook meer van verwacht. We moeten dit nog tot vrijdag uittesten, anders overstappen op andere melk in functie van een koemelkallergie...
20 dagen geleden
Reactie op eekhoornnnele
Onze dochter ook, 's morgens 2ml siroop en 's avonds ook. Ze lijkt niet alt ...
Vervelend he! Onze baby heeft ook koemelk allergie en krijgt Nutricia neocate syneo.
Hij krijgt nu ‘s morgens 2,5ml en ‘s avonds ook.
Doet jullie baby ook zo overstekken?
20 dagen geleden
Reactie op anne55
Vervelend he! Onze baby heeft ook koemelk allergie en krijgt Nutricia neoca ...
En hebben jullie het gevoel dat die melk voor een verandering heeft gezorgd? Ik vind het heel zielig om te zien vooral 🙃
Overstrekken en stampen met haar beentjes, dus ook wel veel krampjes..
20 dagen geleden
Reactie op eekhoornnnele
En hebben jullie het gevoel dat die melk voor een verandering heeft gezorgd ...
Jazeker! Hij heeft geen krampen meer en alle andere klachten zijn ook verdwenen. Alleen heeft hij wel nog die verbogen reflux, maar dit had in zijn geval dus ook niet met de koemelk allergie te maken helaas.
Hopelijk merken jullie ook snel verschil.
18 dagen geleden
Reactie op anne55
Pff zo vervelend om je kindje zo te zien he! Doet jullie kindje ook overstr ...
Ja is echt zielig 🥺 Idd ook dat overstrekken. Heb van vriendin (kinderarts) begrepen dat zo’n medicijn de eerste dagen altijd direct effectief lijkt omdat dan herstel plaatsvindt, maar het echt tot 4 weken duurt voor het effect opbouwend is als je snapt wat ik bedoel
18 dagen geleden
Ik ben vandaag met onze dochter naar een osteopaat geweest, daar had ik wel een goed gevoel bij. Die vrouw nam de tijd om te luisteren en mijn kind te leren kennen, voelde dat ze helemaal overprikkeld was en dat haar maagje en middenrif super gespannen zijn. Ik weet niet wat ze allemaal deed, maar daarna was onze dochter rustig..
Intussen wel nog veel gekrijst, ook die prikkels moeten eruit zeker.
Ze sprak ook over laryngomalacie (vernauwde of te slappe luchtpijp), wat onze dochter vertoont past daar ook wel bij.. dus morgen opnieuw naar de kinderarts.