8 Reacties

vorige maand

Hier komt het helaas wel echt door een buikvirus..

vorige maand

Reactie op tes manuaal

Hier komt het helaas wel echt door een buikvirus..
Ook zo extreem veel? En heeft je kindje nog andere klachten?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorige maand

Reactie op anne55

Ook zo extreem veel? En heeft je kindje nog andere klachten?
Het verschilt met hoeveel ze drinkt, ze drinkt nu dus stuk minder dan normaal. Als ze drinkt komt het er al snel weer uit. Heeft rode wangetjes, verhoging en veel meer moe

vorige maand

Reactie op tes manuaal

Het verschilt met hoeveel ze drinkt, ze drinkt nu dus stuk minder dan norma ...
Pff zo zielig he. Hij drinkt wel redelijk en eet ook gewoon zijn hapjes. Maar tijdens of vlak daarna komt het ook allemaal weer er uit..

vorige maand

Reactie op anne55

Pff zo zielig he. Hij drinkt wel redelijk en eet ook gewoon zijn hapjes. Ma ...
Aaaah wat sneu.. Advies vd huisarts was hier paracetamol geven op dagelijkse basis en af en toe slokjes water. Wij zijn even gestopt met vaste voeding maar zij gaf aan fruit met water ook goed! Waardoor ze wisten dat het een buikvirus was, was vanwege groene ontlasting met slijm. Slijm is er nog steeds maar kleur is meet mosterd. En ze heeft vrijdag heeel veel gebraakt

vorige maand

Wij hadden hier hetzelfde! 6 keer per dag poepluier (diarree) en iedere ochtend alles helemaal doorgelekt. Ik was heel blij met de extra slaapzakken die ik had bijgekocht 😬😅 Bij ons heeft het ongeveer 1,5 week geduurd toen het uit zichzelf over ging. Om doorlekken te voorkomen ‘s nachts werkte het voor ons goed om 1 luier van merk pampers om te doen, met daaroverheen een luierbroekje. Toen lekte ze gelukkig niet meer door. Maar zielig als ze slecht in orde zijn he. Hopelijk gaat het snel weer over voor jullie 🤞

vorige maand

Reactie op Renee1992

Wij hadden hier hetzelfde! 6 keer per dag poepluier (diarree) en iedere och ...
Dank voor de tip! Ja mega zielig. Helaas duurt het nu ook al 7 dagen en hij lekt zo wat bij elke poepluier door aangezien het met heel veel kracht er uit komt. En dan meer dan 10x per dag. Het is echt niet meer normaal zo zielig. Net bij de dokter geweest en ze gaan nu zijn ontlasting onderzoeken. Probiotica gebruik ik ook al een paar dagen, maar dat maakt geen verschil. Voor de rest is hij niet ziek en wel vrolijk dus vraag me echt af wat het kan zijn.

vorige maand

Hier precies hetzelfde en haar voeding is niet anders dan normaal. Ze heeft veel poepluiers op een dag ipv twee. Zij heeft ook doorkomende tandjes. Maakt verder geen zieke indruk.