20 Reacties

2 weken geleden

Wat leuk en toevallig! Zelf kom ik ook uit 1997. Hier een dochtertje van 16 maanden en 28-2 uitgerekend van een jongetje. Het gaat goed! Merk wel dat het zwaarder begint te worden nu en aanpoten is soms🤣❤️ hoe gaat het met jou?

2 weken geleden

Reactie op from1997

Wat leuk en toevallig! Zelf kom ik ook uit 1997. Hier een dochtertje van 16 ...
Ohh wat toevallig!! Fijn dat het goed gaat en wat leuk dat je een zoontje verwacht ☺️ hier gaat het ook goed maar zeker ook wel wat zwaardere momenten nu met de laatste loodjes, en ik probeer nog zoveel mogelijk van mijn zoontje te genieten nu die nog alle aandacht kan krijgen. Ben heel benieuwd hoe het straks gaat verlopen allemaal.

2 weken geleden

Dochter van 22-8-2024 en 25-1 uitgerekende datum.. dus komt dichtbij

2 weken geleden

Reactie op Sleen

Dochter van 22-8-2024 en 25-1 uitgerekende datum.. dus komt dichtbij
Spannend! Dat schiet ook aardig op, succes met de laatste loodjes ☺️

2 weken geleden

Hier een dochter van 19-08-2024 en 20 feb uitgerekend! Idd zo benieuwd naar alles. Ik merk ook wel dat het nu echt zwaarder wordt, vooral het getil/gesleep met dochter is echt ff pittig soms. Zwangerschap vliegt overigens echt voorbij haha, ik heb echt nog wel wat dingen die ik in orde moet maken😅

2 weken geleden

Reactie op Andradb

Hier een dochter van 19-08-2024 en 20 feb uitgerekend! Idd zo benieuwd naar ...
Jaa is toch bizar hoe snel de tweede zwangerschap gaat… en je wil in die tijd ook nog zo extra genieten van je eerste kindje.

2 weken geleden

Hier een zoontje van 15 maandjes en over 2 weken uitgerekend 🩵🩷

2 weken geleden

Hier dochter van 15 maanden en 24-2 uitgerekend van onze zoon!

2 weken geleden

Reactie op mjmj2525

Hier dochter van 15 maanden en 24-2 uitgerekend van onze zoon!
Zo leuk!!

2 weken geleden

Reactie op Bellenblaas

Hier een zoontje van 15 maandjes en over 2 weken uitgerekend 🩵🩷
Zo leuk!! En spannend twee weekjes al 😍

2 weken geleden

Hier net bevallen vd 2e! 😁

2 weken geleden

Hier een mama 24-01 uitgerekend met een dochter van 16 maanden. En eerlijk het is echt wel pittig zwanger zijn met een dreumes.

2 weken geleden

Reactie op Opnaareen2ewondertje

Hier net bevallen vd 2e! 😁
Gefeliciteerd!! Hoe oud is je eerste ?🥰

2 weken geleden

Reactie op AmelJane

Hier een mama 24-01 uitgerekend met een dochter van 16 maanden. En eerlijk ...
Aahh laatste loodjes ook!! Jaa pff ik vind het ook echt steeds pittiger worden, ben benieuwd hoe het straks is met 2 onder de 1,5🩷🩵.

2 weken geleden

Reactie op Mandy1997x

Gefeliciteerd!! Hoe oud is je eerste ?🥰
16 maanden nu, 14mnd verschil!

5 dagen geleden

Hier ook over 5 weken uitgerekend en een zoontje van bijna 16 maanden! Hij is de hele dag op ontdekkingstocht, dus ik twijfel over een grondbox om tijdelijk te gebruiken tijdens voedingen etc. Hoe gaan jullie dit doen?

5 dagen geleden

Reactie op LT28

Hier ook over 5 weken uitgerekend en een zoontje van bijna 16 maanden! Hij ...
Zeker de grondboxgebruiken . Ik heb nog steeds de box in de kamer staan zodat ik momentjes kan creëren van rust voor mezelf, wetende dat je kindje veilig zit erin en jij heel even een paar minuten me time hebt.

4 dagen geleden

Reactie op LT28

Hier ook over 5 weken uitgerekend en een zoontje van bijna 16 maanden! Hij ...
Herkenbaar hahah, ik heb het huis zo kids proof mogelijk gemaakt vooral de keuken maar alsnog is t een boefje ik denk dat ik het op z’n beloop ga laten en hopen dat het meevalt of ik zet hem in de stokke stoel met speelgoed terwijl z’n zusje de fles krijgt.

4 dagen geleden

Reactie op Mandy1997x

Herkenbaar hahah, ik heb het huis zo kids proof mogelijk gemaakt vooral de ...
Onze zoon was 17.5 maand toen zijn zusje geboren werd. Hij vond het vooral vervelend als hij niet mee mocht met dingen dus hij zat altijd naast mij tijdens de voedingen, ging mee naar de babykamer met verschonen (of keek mee in de woonkamer) en door dit betrekken werd het best relaxed en gezellig. En no2 moet vanaf dag 1 vaker wachten dus daar hadden we geen kind aan tot ze een maand of 9 was. Wij hebben wel nu al bijna 3 jaar de box in de kamer omdat het met 2 kinderen heel handig is om 1 vd 2 even te kunnen parkeren in de box. De oudste mocht vanaf het begin meer zelf gaan doen, wat hij heel leuk vind en hij heeft geleerd om lekker zelf te spelen. Wij vinden het (90% vd tijd) super fijn met 2, de 10% dat dat niet is is even doorkomen. Nu zijn ze bijna 3 en bijna 1,5 en spelen ze heel leuk met elkaar en vinden dezelfde dingen leuk.

6 uur geleden

Reactie op from1997

Wat leuk en toevallig! Zelf kom ik ook uit 1997. Hier een dochtertje van 16 ...
Wat toevallig, ik kom uit 1998 maar ook een dochter van 16 maanden en 28-2 uitgerekend van me tweede!