10 Reacties
11 dagen geleden
Mijn zoontje slaapt sinds vorige week ook steeds langer 's nachts. Afgelopen dagen 11 uren achter elkaar geslapen. Mijn borsten gingen er vanzelf aan wennen. Zijn wel echt vol en hard na 11 uren slaap maar kan het nog wel hebben.
11 dagen geleden
Reactie op ZonovergotenMaan681968
Mijn zoontje slaapt sinds vorige week ook steeds langer 's nachts. Afgelope ...
Oh ja ik kon die hardheid echt niet hebben. Kan hij dan wel denken aan die hele harde borsten? Mijn dochter kan dat ook wel alleen dan spuit het alle kanten uit en verslikt ze zich
11 dagen geleden
Reactie op RB2022
Oh ja ik kon die hardheid echt niet hebben. Kan hij dan wel denken aan die ...
Ja, hij kan nog wel drinken. Maar ik vermoed ook dat het eruit spuit want hij spuugt na een lange nacht iets meer.
11 dagen geleden
Leg je haar ooit in haar eigen bedje overdag? Ik doe dit na de middag altijd want beneden doet ze ook vaker hazenslaapjes. Haar wiegje verwarm ik voor met een kruik en dan slaapt ze daar vaak wel 2 à 3 uur.. even echt rust, zonder veel geluiden en met gedimd licht is voor die kleintjes ook vaak fijn!
10 dagen geleden
Volgens mij is dat voor die kleintjes nog heel normaal. Ze kunnen nog niet meerdere slaapcyclussen achter elkaar plakken. Hier ook vaak kortere slaapjes, ze heeft dan vaak ook even hulp nodig om na een hazenslaapje weer in slaap te vallen. Geloof dat ik ergens gelezen heb dat dat straks beter zal gaan, rond de 13-15(?) weken?