11 Reacties
één maand geleden
Ik vries ze in in zakjes met 180ML. Dit omdat ik dagelijks minimaal 2 zakjes in kan vriezen en ik anders echt helemaal geen plek meer heb om het kwijt te kunnen straks.
één maand geleden
Ik 200 ml. Heb overproductie. Anders kost het me echt te veel geld met al die zakjes 🙈
één maand geleden
Ik heb denk ik een vrij normale productie: nooit stuwingen maar kindje komt netjes ca 260 gram per week aan sinds de geboorte.
Om overproductie te voorkomen of dit te versturen. Kolf ik iedere of om de dag om met het flesje te oefenen en soms voor een voorraadje. Ze is nu 7 weken. Hiermee begonnen met 4 weken en heb nu 6 zakjes in de vriezer van 60 2x, 70, 85 2x en 90 ml.
Ik kan nu dus prima een keer onverwachts de deur uit en voor de opvang over 1.5 maand moet ik nog een klein beetje bij kolven. Daarna vul je dit telkens weer aan.
Zelf doe ik dus niet echt een een grote voorraad aanleggen (is immers ook niet eeuwig houdbaar en verwacht haar voorlopig veel live te voeden). Volgens mij las ik op la leche league dat voor 1/2 dagen voldoende is dus dat ga ik zelf ook aanhouden!
één maand geleden
Reactie op SKN-
Dat is best veel, zoveel productie heb ik nog niet 🫣
Moet je je niet druk om maken hoor ik heb wat meer melk en ik vang het meeste tijdens het voeden steeds melk op met de haakaa lieveheersbeestjes