14 Reacties

één maand geleden

Misschien kun je powerkolven proberen!

één maand geleden

Ik lees even mee

één maand geleden

Veel eten en heel veel drinken is wat mijn tantes altijd zeggen, heel veel water drinken en fenegriek eten is mij ook aangeraden - ik merk echt verschil of ik genoeg eet en drink (volle borsten) of niet

één maand geleden

Wat je kolft zegt niet dat je dat ook daadwerkelijk geeft aan de borst. Dat is geen 1-op-1verhouding. Maar je zou altijd even kunnen powerpumpen idd

één maand geleden

Ik heb dit ook met 7 weken nu! Dochter is dan wel voldaan, ik legde sowieso al vaak aan. Maar als ik nu kolf krijg ik er maar 60 ml uit terwijl ik standaard super snel +100 ml eruit kreeg Ik probeer nu extra te kolven 😄

één maand geleden

Tip die kan helpen ; Na het kolven nog met de hand verder afkolven. Ik merk dat hierdoor mijn productie omhoog is gegaan.

19 dagen geleden

Is dit uiteindelijk over gegaan bij jou? Mijn zoontje is morgen 8 weken en sinds 2 dagen is mijn productie ook ineens gekelderd en voelen mn borsten slap

19 dagen geleden

100cc in hoeveel minuten?

19 dagen geleden

Als ik het idee heb dat mijn productie afneemt pak ik één boezemvriendje. Dit is een capsule met kruid, aangeraden door de kraamzorg des tijds. Bij mij lijkt het goed te werken.

19 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Is dit uiteindelijk over gegaan bij jou? Mijn zoontje is morgen 8 weken en ...
Vaak blijven aanleggen en tijdens een voeding vaak wisselen van borst. Dit komt echt goed, je baby gaat aanvragen wat ie nodig heeft!

19 dagen geleden

Met wat je beschrijft zou ik je zeker geen zorgen maken. Je kindje groeit goed. Het is logisch dat je borsten nu slapper voelen dan in het begin. Ze zijn nu veel beter afgestemd op de vraag van je kindje. Ook dat je nu minder kolft is logisch in het begin was de aanmaak vooral gestuurd door hormonen en nu door zijn vraag. Ik kolfde in het begin binnen tien minuten 400 ml en nu kolf ik binnen twintig minuten 150ml. Die 150ml is afgestemd op de vraag van m’n kindje en mn borsten voelen nu ook altijd slap. Als je kindje niet voldaan is na de voeding dan gaat hij vanzelf meer vragen waardoor je borsten weer meer aanmaken.

18 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Is dit uiteindelijk over gegaan bij jou? Mijn zoontje is morgen 8 weken en ...
Ja, uiteindelijk goed gekomen. Hij ging clusteren en toen nam m’n productie weer toe.

18 dagen geleden

Reactie op JelineB

100cc in hoeveel minuten?
In 10/15 minuten

18 dagen geleden

Mijn dochter is 8 weken oud en ik kolf 130cc met 15 min. Ze drinkt daar vaak maar 90cc van. Dus volgensmij is het niet gek wat je kolft hoor😊 als je zoontje ook zo goed groeit