10 Reacties

9 dagen geleden

Naar de huisarts! Zijn temp is aan de hoge kant

9 dagen geleden

Reactie op S♥️

Naar de huisarts! Zijn temp is aan de hoge kant
Ben al heen geweest die zeggen gwn aankijken zolang ze goed drinkt en plast en goed de temperatuur in de gaten houden als er verhoging komt dan meteen weer bellen

9 dagen geleden

Joh, geen zorgen. Je baby heeft een beetje verhoging omdat haar lichaampje een virusje probeert weg te werken. Zolang ze gewoon goed drinkt en de temperatuur niet enorm omhoog schiet, is er niets aan de hand :)

9 dagen geleden

Gewoon blijven ademhalen en aanhouden wat de huisarts zegt. Die kleintjes kunnen vrij snel verhoging krijgen door alles wat hun lijfje nog niet kent. Als alles verder goed gaat zoals gezegd is er echt niks ernstigs aan de hand.

9 dagen geleden

Je kunt ook wat minder warm aankleden om te kijken of de temperatuur wat daalt, bijvoorbeeld een korte mouw romper in plaats van lange mouw. Tegen mij wordt altijd gezegd om bij hoge of lage temperatuur altijd eerst de kleding aan te passen en te kijken wat dat doet. Succes!

9 dagen geleden

Inderdaad even een extra laagje kleding uittrekken. De warmte moet het lichaam ook weer uit kunnen. Maar 37.8 is niet echt schrikbarend hoog hoor, is inderdaad het lichaam wat aan het werk is om een virus te verdrijven. Rustig aan!

9 dagen geleden

Zolang die drinkt en goed plast geen zorgen maken! Hoe moeilijk dat ook is... Laagje kleding inderdaad uit doen.. sokjes uit.. Als die erg verkouden is helpt stomen ook ..ik deed meestal voor een voeding zodat die wat makkelijker ze fles dronk daarna...En dan snot even weg halen met een neusszuiger.. eventueel neusspray ui naast bed en bedje schuiner zetten... En goed in de gaten houden mocht je het niet vttouwen altijd bellen!!! Onze kleine was 3 weken verkouden vreselijk om te zien neusje helemaal verstopt en ook verhoging...

9 dagen geleden

Lauw water op een doekje en dan polsen, nekje, achterhoofd, handen en voetjes mee nat deppen. Verder is alertheid het belangrijkst. Blijven kijken of je baby bij is en zolang die goed drinkt & plast is het verder prima hoor

9 dagen geleden

Toen onze kleine meid 5 weken was had ze ook verhoging. Dronk en plaste verder goed. Maar werd wel meteen opgenomen in het ziekenhuis... Ze was dan ook wel heel huilerig en duidelijk niet lekker. Bleek corona te zijn. Ons werd op de spoedeisende uitgelegd dat babytjes heel snel opeens achteruit kunnen gaan. Dus als je t niet vertrouwd, vooral de hap bellen!

9 dagen geleden

Mij is verteld dat ze onder de 3 maanden eigenlijk geen koorts mogen krijgen dus ik zou zeker de huisarts bellen, ondanks dat ik dat helemaal niet mega snel doe normaal. Maar met zo'n kleintje geen risico nemen.