7 Reacties
25 dagen geleden
Misschien proberen om eerst speen aan te bieden wanneer ze wat onrustig word om wat meer tijd tussen de voedingen te krijgt dit heeft hier ook gewerkt in iedergeval eerst halfuur meer tijd er tussen gekomen voor nu ( natuurlijk als ze echt huilen gaat dan zou ik niet blijven speen aandringen)
25 dagen geleden
Reactie op Naz_khan
Misschien proberen om eerst speen aan te bieden wanneer ze wat onrustig wor ...
Ja dit die ik.nu ook al maar ze wil dit dus niet altijd aannemen. Soms slaat ze zelf een moment over maar soms ook niet. Het hele ritme gaat dan door elkaar. Heel irritant
25 dagen geleden
Reactie op MPourquie
Ja dit die ik.nu ook al maar ze wil dit dus niet altijd aannemen. Soms slaa ...
Pff lastig die van mij hier doet soms ook zo hoor ik denk dat t ook gwn beetje nog bij de leeftijd hoort en dat t even volhouden gaat zijn tot ze een nieuwe fase ingaan🥲 misschien kan je het even met consultatiebureau overleggen die hebben vaak wel goeie tips kwa voedingsmomenten enzo
25 dagen geleden
Hoe diet ze het op iets minder voeding per keer? Hier ook nog zo'n 7 a 8 flessen per etmaal, maar wel van 90 a 100 ml. Ze kwam ook elke drie uur, dus wij doen wat minder per keer en dan maar wat vaker op een dag . Ooit wordt het wel minder (mag ik toch hopen😅)