6 Reacties

één maand geleden

Powerkolven is het beste 2x per dag en dan een week lang. Je kunt boezemvriendjes (plus) bestellen dat zijn capsules met fenegriek. Anijs eten dus denk aan beschuit met muisjes. 3 liter water per dag zeker, goed slapen en goed eten.en kolven echt weer terug naar elke 2 a 2.5 uur het liefst dubbelzijdig (fijn handsfree) maar dan ook de nachten niet overslaan (3 uur ertussen)

één maand geleden

Reactie op Celiie

Powerkolven is het beste 2x per dag en dan een week lang. Je kunt boezemvr ...
Fijne tips, dank je wel! Hoelang wordt aangeraden om te kolven per keer? (De normale kolf sessies zeg maar)

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Fijne tips, dank je wel! Hoelang wordt aangeraden om te kolven per keer? (D ...
Kolven tot je leeg bent. Dan krijgen je borsten het seintje meer te moeten maken. Soms is dat 10 minuten soms 20 dat verschilt per persoon en per keer. Maar je kunt ook als je denk leeg te zijn proberen nog een toeschietreflex op te wekken. Ik hoop echt dat het je lukt het is pittig fulltime kolven. Heb het ook 10 maanden bij mijn eerste gedaan en 6 maanden bij mijn 2e.

één maand geleden

Reactie op Celiie

Kolven tot je leeg bent. Dan krijgen je borsten het seintje meer te moeten ...
Top, dankje! Ja de eerste 4 weken gingen dus heel goed en nu opeens minder, waarschijnlijk door de antibiotica. We gaan zien wat het brengt!

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Top, dankje! Ja de eerste 4 weken gingen dus heel goed en nu opeens minder, ...
Ja houd er rekening mee dat in de eerste 2 a 3 maanden je de basis legt voor je borsten voordat het stabiliseert. Nu kun je het nog relatief gemakkelijk verhogen maar hoe langer je voeding geeft hoe moeilijker het word. Zo kan je ook een productiedip krijgen rondom je eisprong en menstruatie. Hier werd dat steeds erger en dan na een griepje erbij kwam ik er haast niet meer bovenop. Dus nu een goede basis aanleggen is wel belangrijk als je dit langer vol wil gaan houden, daar zul je een hoop voordelen van hebben