4 Reacties

13 dagen geleden

Vervelend! Je kan het niet voorkomen. Hygiene is belangrijk. Verder kan je de temperatuur dagelijks van je kind meten, baby鈥檚 met koorts <12 weken moeten medisch beoordeeld worden op de huisartspraktijk. Het allerbelangrijkste is het klinisch beeld: is je kind helder, normale ademhaling, alert, plast, poept hij/zij goed en dus de temperatuur. Bij twijfel kan je altijd bellen. Maar zolang niks van alles hierboven speelt mag je het afwachten.

12 dagen geleden

Zo vervelend! Hier hetzelfde. Ik heb de griep sinds zaterdag en vandaag is mijn zoontje 6 weken. Ben zo bang dat ik hem aansteek. Doe echt mijn best qua hygi毛ne maar echt voorkomen kan je denk ik niet. Hoe vaak temperaturen op een dag? Ik heb het alleen vanochtend gecheckt. Was toen 36.8. Beterschap!!

12 dagen geleden

Ik zou ochtend en avond doen, anders ben je er teveel mee bezig (zou ik hebben) en verder bij twijfel keer extra altijd goed! (Rectaal)

12 dagen geleden

Mij is uitgelegd op de spoedeisende hulp dat babys heel snel achteruit kunnen gaan. Zo was er bij ons smiddags nog niks aan de hand, en savonds is ze met 5 weken ous opgenomen in het ziekenhuis met corona馃ゲ zolang je kindje geen symptomen heeft zou ik niet te veel tempen. Mocht je wat vermoeden zou ik wel echt bij elke luierwissel tempen! Kan er maar beter op tijd bij zijn.