23 Reacties
8 maanden geleden
Met de voetjes vlinder maken met verf, handje met verf als boeket bloemen zelf de letters lo.e op een papier maken met verf en dan de v van zijn voetjes of handjes met verf. Je kunt ook vlinders maken met verf van zijn voetjes. Ik zou eens googlen op knutselen baby moederdag. Vind je hele leuke ideeën. Ik heb op een kdv gewerkt dus heb vaak ideeën zat😁🤭
8 maanden geleden
Reactie op Melaniem93
Met de voetjes vlinder maken met verf, handje met verf als boeket bloemen ...
Haha sorry ik zie 2 keer vlinders ik bedoelde ook 1 keer een bij en dan erbij zetten je bent bijzonder🤭
8 maanden geleden
Reactie op Marr_
Ik heb m'n zoontje laten schilderen 😂

De linker voor onszelf en de 2 rechts voor de oma's. Ik heb voor alle 3 een foto dat hij bezig is met het 'schilderen' en die heb ik laten afdrukken op een iets kleiner formaat. Die plak ik erbij op en bij de Wibra kleine droog bloemetjes gehaald die doe ik ook ergens erbij op of in combi met de foto. Kan nog wel een foto sturen van het eindresultaat als je benieuwd bent. Ga er vandaag mee bezig als dat lukt en anders morgenochtend snel 😂

8 maanden geleden
Reactie op Marr_
Ik heb m'n zoontje laten schilderen 😂

Aaahh kijk nou! Zo leuk 🥰
8 maanden geleden
Reactie op Marr_
De linker voor onszelf en de 2 rechts voor de oma's. Ik heb voor alle 3 een ...

Ja leuk! Wat een leuk idee 🥰
8 maanden geleden
Ik heb iets leuks gevonden op pinterest
Ik ga vandaag als meneer het toelaat van zn voetje een afdruk maken en dan een bijtje ervan maken en dan de tekst je bent bijzonder oma 🥰
8 maanden geleden
Ik heb dit gemaakt voor de oma's!
Met een pak koekjes die ze lekker vinden erbij namens ons zoontje ookal zijn ze niet zijn moeder ze passen op en doen veel voor ons dus een kleinigheidje vinden we wel op z'n plaats

8 maanden geleden
Reactie op babypief
Wat een leuk idee!! Met wat voor verf heb je dit gedaan?
Acrylverf van de action maar je hebt bij de HEMA ook vingerverf! Alleen dat is een beperkt aantal kleurtjes en had er eerlijk gezegd niet in verdiept 🙈 ik dacht zolang het op water basis is en de vingers niet in de mond gaan is het prima haha.
8 maanden geleden
Reactie op Marr_
Dit is het eindresultaat 🥰

Super leuk! Dit is echt iets om te onthouden 😍
8 maanden geleden
Reactie op L1310
In mijn ervaring is voetjes wel te doen met een beweeglijk kind. Handjes is ...
Baby doen we ook vaak voetje op de opvang