34 Reacties

3 weken geleden

Ooit komt het goed inderdaad! De aanhouder wint zeggen wij altijd haha! Heel veel succes nog en je doet het goed !

3 weken geleden

Hoi lieve mama, Hier nog een mama die nooooit heeft doorgeslapen. De kleine is 13 maanden en elke keer hoop ik dat er een omkeer komt maar helaas. Het is ontzettend vermoeiend. Ik ben elke dag moe moe moe. En soms uit wanhoop krijg ik even een goede huilbui omdat ik niet meer kan. Dan is dat eruit en ga ik weer. Dus ik voel je heeel goed. Ik hoop echt voor jou en mij en de andere mama's die hier ook in zitten dat we betere tijden zullen hebben met slapen. Voor nu ♥️♥️♥️

3 weken geleden

Je mag by the way een berichtje sturen als je dat fijn vind en af en toe wilt kletsen 🥰

3 weken geleden

🫶🏼🫶🏼🫶🏼❤️

3 weken geleden

Hoihoi, hier ook in hetzelfde schuitje. Mijn dochter is 14 maanden. Vorige maand is ze 2 nachten maar 3 keer wakker geworden en hoopte dat dit door zou zetten, maar helaas. Ik geef nog wel borstvoeding en ze wil de hele tijd aanhappen. Gewoon knuffelen is niet genoeg. Ik ben ook zoo moe, maar ik probeer ook maar vast te houden aan het idee dat het beter word. Slaaptraining wil ik ook absoluut niet. Ik geloof er in dat ze vanzelf een keer gaat doorslapen als zij er aan toe is.

3 weken geleden

Reactie op sophie1997

Ooit komt het goed inderdaad! De aanhouder wint zeggen wij altijd haha! Hee ...
❤️

3 weken geleden

Reactie op Soesje88

Hoi lieve mama, Hier nog een mama die nooooit heeft doorgeslapen. De klein ...
Jaa soms lucht t huilen even op he! Same here! Zooo moe en geen fut voor dingen. Maaaar we gaan door en t komt goed. Ik heb je een verzoekje gestuurd!❤️

3 weken geleden

Reactie op Bonnie03

🫶🏼🫶🏼🫶🏼❤️
❤️❤️❤️❤️❤️

3 weken geleden

Reactie op Lariszyb

Hoihoi, hier ook in hetzelfde schuitje. Mijn dochter is 14 maanden. Vorige ...
Snap t helemaal.. 3 keer klinkt dan zo luxe he. Ik denk wel echt dat er nu rond 14 maanden weer regressie is ofzo. Hier ook de hele nacht aan de tiet. De speen word meters weg gegooid. Je hebt ook helemaal gelijk het word beter en we doen t super goed. Maar is wel pittig❤️

3 weken geleden

🩷🩷🩷🩷🩷

3 weken geleden

Reactie op Rosalindem

Snap t helemaal.. 3 keer klinkt dan zo luxe he. Ik denk wel echt dat er nu ...
Ja zeker als ze dan ook gewoon weer gaat slapen als ze gedronken heeft. Meestal is dat hier in ieder geval al niet zo. Even een slokje en na 5 minuten weer. Ja dacht ik ook weer een regressie of toch weer tandjes. Hier is ze ook heel druk bezig met lopen, dat kan natuurlijk ook voor slecht slapen zorgen. Ja we doen wat we denken dat het beste is voor ons kindje en daarmee doen we het sowieso goed ❤️

3 weken geleden

Hier ook in principe geen doorslaper op een enkele nacht na! Laatst dacht ik het geluk te krijgen na 2 goeie nachten (laatste keer drinken om 23:00) maar helaas 😆daarna gewoon weer in ieder geval 1x wakker snachts en soms 2x. En wat betreft mensen die zeggen dat eigen kamer beter is.. mijn zoontje slaapt sinds 10 maandjes oud op eigen kamer in een vloerbed, want ik hield al rekening met het niet doorslapen en hij slaapt dus nog steeds niet door 😆zo kan ik 's nachts bij hem liggen en voeden en ondertussen zelf ook rust houden op die manier. Overdag voed ik hem ook nog voor zijn slaapjes in bed 🥰 hij is wel minder gaan drinken 's nachts sinds eigen kamer (voorheen 3/4 keer), maar ik snap heel goed dat je geniet van dit moment nu samen slapen nog makkelijk gaat !

3 weken geleden

Het is zo zwaar en mooi tegelijk, je doet het hartstikke goed en daar mag je trots op zijn!! ❤️ Ik ben ook zo onwijs moe en verlang naar een nachtje ‘ongestoord’ doorslapen… maar tegelijkertijd wil ik het niet anders en geniet ik van het samen slapen, nachtelijke knuffelen/voeden, dicht bij m’n dochter zijn. 🥰

3 weken geleden

Hier ook nog geen nacht doorgeslapen Hij slaapt tegenwoordig na op mij in slaap te zijn gevallen het eerste deel vd avond wel in zn eigen bedje. Maar 2e deel altijd bij mij. Hij krijgt een fles en heeft vaak last van zn darmen en is dan wiebelig en kan zn plek niet vinden (zijn bezig met de melkladder en dar is te merken) Dus buikje wrijven en héél dicht bij mama liggen.

3 weken geleden

Ik sluit ook weer aan bij dit groepje 🙈 oudste ging pas bij 2 jaar beter slapen en kleine meid nu ook nog wel elke 2-2.5h wakker helaas. Ik geef ook borstvoeding. Ik gun jullie allemaal een betere nachtrust!

3 weken geleden

Hier een zelfde situatie. Erg zwaar. Vaak wakker worden ‘s nachts en dan huilen. Heel veel aan de borst drinken. Ik ben er heel moe van en de kleine dingen triggeren me nu sneller. Een arm in mijn gezicht of een trap in mijn buik… het is echt even diep ademhalen. Maar als ik haar dan zo zoet zie slapen lijkt alles weer goed.

3 weken geleden

Reactie op MamaAisha

Hier een zelfde situatie. Erg zwaar. Vaak wakker worden ‘s nachts en dan hu ...
Same! Vannacht elk half uur en alleen de borst willen. Zo zo zo moe. Toch slaapregressie nu of sprongetje maar dit is wel heel extreem

3 weken geleden

Ik heb serieus gisteren gedacht; zal ik een support topic openen voor de mama’s die slecht slapen. 😋 Je voelt je soms gewoon alleen. En zo moe. De ene dag gelukkig wat minder moe dan de andere dag maar het vraagt ontzettend veel. I feel you. De kleine slaapt hier in de nacht ook bij mij en wordt ook nog regelmatig onrustig wakker. Je staat letterlijk 24/7 op aan en ik begin het aan mijn lijf te voelen. Pijn in mijn schouders, armen, rug en nek. Jij ook lichamelijke klachten? Onthoud dat we het goed doen en dat het ooit op een dag beter wordt. ♥️

3 weken geleden

Reactie op VreedzameTijger911350

Ik heb serieus gisteren gedacht; zal ik een support topic openen voor de ma ...
Wisselt lichamelijke klachten soms wel periode overal weer pijn soms gelukkig niet maar dan is t mentaal weer minder😂 Wat je zegt soms zo moe en eenzaam. En het word beter alleen wanneer😅. Je doet t ook super goed en je bent niet alleen ❤️

3 weken geleden

Hoe zijn jullie nachten en dagen laatste tijd? Ik vermoed toch de slaapregressie hier wat een gedoe