4 Reacties
19 dagen geleden
De kraamverzorgster en de arts bij het cb zei dat je je baby onder de 6 maanden niet kan 'verwennen' omdat ze nog niet kunnen manipuleren. Dus als dit voor jullie zoon goed werkt is dit oké zou ik denken. Het is ook niet zo gek dat hij nog niet 'zelfstandig' in slaap valt, dat lukt vaak pas bij 3 a 4 maanden.
16 dagen geleden
Wij gebruiken de moonboon overdag nu zo’n 4 weken. Hij slaapt er super goed in maar sinds afgelopen week werd ie steeds vaker wakker tussendoor, ik heb hem sinds gisteren in de middag in zijn bedje gelegd voor een dutje (donkere kamer en ingebakerd) en dat gaat gewoon goed. Slaapt dan zo’n 2 uur. Ik zou je kindje gewoon proberen 1 dutje overdag in zijn bedje te leggen en een beetje te oefenen. Hoeft niet gelijk te lukken. Maar bij ons was het dus geen probleem met het wiegen afleren
16 dagen geleden
Reactie op Daan2705
De kraamverzorgster en de arts bij het cb zei dat je je baby onder de 6 maa ...
Bedankt dit wist ik niet. Mijn dochtertje is drie weken en slaapt alleen als je haar inslaapt wiegt in je armen. En in mijn omgeving hoor ik soms van nee moet je niet doen want dan raken ze verwend en zit je vast aan haar en wilt ze alleen maar in je armen.