28 Reacties
茅茅n dag geleden
- 2 aankleedkussens! 1 voor boven en 1 beneden.
- een wipstoel mis ik heel erg. Ik had bij babypark een wipstoel besteld en die zou voor de geboorte van mijn dochter komen. Zaterdag is ze 10 weken en heb hem nog steeds niet (!!!).
- een kussensloop. Die kan je om je voedingskussen doen en dan heb je alsnog een soort van babynestje 馃槈
茅茅n dag geleden
Reactie op ALJVL
Een wollen dekentje!
Ik ben ook echt heel blij met mijn wollen dekentje, die is zo veel gebruikt, zeker ook in die eerste weken.
En, niet echt een musthave, maar ik heb een heel leuk geboorteboek gekocht waar ik zelf veel kwijt kon over de bevalling en kraamtijd en veel foto's in heb geplakt. Daarnaast kan de kraamvisite er een berichtje in schrijven. Het is echt zo'n bijzonder boek geworden! Leuk voor later.
茅茅n dag geleden
De pacco picolo inbakerdoek. W谩t een fantastisch ding. Onze dochter heeft veel last van Reflux en daardoor heel onrustig/beweeglijk maar door deze inbakerdoek is ze zoveel rustiger geworden en slaapt ze de meeste nachten gewoon heerlijk door!
16 uur geleden
Wipstoel! Wij hebben die van little Dutch met 3 hangertjes eraan. Ik zet m op de eettafel en kan zo ontbijten terwijl mijn zoontje zich vermaakt met de poppetjes haha. Als hij daarop uitgekeken is kijkt hij lekker rond in huis of volgt hij mij. In de box kijken ze maar zo naar het plafond de hele tijd (als de boxmobiel afgelopen is) 馃き
14 uur geleden
- love by lily speelkleed (kan in de wasmachine)
- wipstoeltje. Ik had hiervoor de babybjorn maar kwijtgeraakt tijdens verhuizing. Heb nu een goedkope van novi, is echt precies hetzelfde
- babygym
- white noise apparaatje!!
- maxi cosi adapter voor kinderwagen. Kindje met reflux, dus wil niet plat liggen
- als ze iets ouder zijn: freddy de vuurvlieg. Lelijker speelgoed ga je niet vinden, maar daar zijn alle baby鈥檚 helemaal gek van
14 uur geleden
Naast een aantal dingen die al genoemd zijn:
- Wollen kleding, schapenvachtje, wollen dekentjes enzo
- Tripp trapp stoel met newborn set (zo gezellig dat hij bij ons kan zitten)
- Voorleesboeken! Ik lees elke dag voor sinds hij 1 maand oud is. Hij is gek op boekjes (nu 3 maanden oud)
- Reiff winterslaapzak!
- Puzzelmat!! (hij komt nu soms met beentjes of armpjes tussen de spijlen van de box, dus we leggen hem nu meer op de mat. Hij vindt het erg leuk)