7 Reacties
20 dagen geleden
Onze zoon (nu 2,5) en onze dochter (10+5) sliepen al vrij vlot de nachten door. Wij zijn er echt mee gezegend. Ze kwamen echt wel als ze honger hadden, maar blijkbaar hebben ze genoeg aan mijn melk 🤷♀️ dus ik zou zeggen geniet ervan dat jullie de nacht lekker door kunnen en mogen slapen 😁 Ik vind het heerlijk dat het zo mag gaan zoals bij onze zoon. Slaapt nog lekker uit 🤣 en onze dochter houdt het ook lang vol dus ik ben heel blij want ik slaap ook graag lekker uit hahaha. Maar wat ik wil zeggen, maak je dus geen zorgen, als hij honger heeft dan komt hij echt wel. En een regeldag kan ook heel vermoeiend zijn voor een baby. Hoop dat je er wat aan hebt. Geef je trouwens bv of kv?
20 dagen geleden
Reactie op Lotte0212
Onze zoon (nu 2,5) en onze dochter (10+5) sliepen al vrij vlot de nachten d ...
Wat heerlijk zeg!! Ik moet zeggen hij sliep vanaf zijn geboorte minimaal 3 uur achter elkaar en maximaal een keer uitschieters van 4,5 a 5 uur alleen nooit 6 uur en daarna nog eens 4 uur. Vaak was het dan 2x 4 en dus schrok ik wel aardig haha; heb ik je wel goed gehoord? Had je niet al eerder honger?
Borstvoeding☺️
Heb er zeker wat aan dankjewel🥰
20 dagen geleden
Reactie op SaJes
Wat heerlijk zeg!! Ik moet zeggen hij sliep vanaf zijn geboorte minimaal 3 ...
Snap dat je dan wel schrikt inderdaad, maar als hij echt honger had gehad geen twijfel mogelijk (gezien je ook bv geeft) dat je dat dan gemist zou hebben 🙈🤣 ik weet nog dat mijn zoon geboren was en ik niet precies kwam aan de voedingen die hij nodig had op een dag en dan ook mijn moeder opgebeld en gezegd dat ik me er zo naar onder voelde dat er een voeding gemist was. Daarop zei mijn moeder dat als je kindje echt honger heeft wel gekomen was ook en dat het soms zo wel eens kan lopen 🤷♀️ ik was niet per definitie een slechte moeder zoals mijn gevoel op dat moment wel zo was. Was er zelfs verdrietig om omdat ik dacht dat ik m'n zoon tekort deed 🙈 maar nu met de tweede gaat het me toch makkelijker af en denk ik: ze komt wanneer ze komt. Wel hou ik in de gaten dat ze niet veel tekort komt zeg maar, maar al zou ze een voeding overslaan voel ik me niet gelijk een slechte moeder. Ze doet het goed en komt echt als ze honger heeft. Valt niet te missen 🤣 hahaha.
En weet dat als ze ouder worden de nachten ook langer gaan zijn voor jullie 🥰 dus op zich niet gek 6 uurtjes 😉
20 dagen geleden
Reactie op Lotte0212
Snap dat je dan wel schrikt inderdaad, maar als hij echt honger had gehad g ...
Och.. je bent absoluut geen slechte moeder! Ik herken dit hele gevoel.. zo dacht ik ook de hele ochtend over mezelf😂 Wat je zegt klopt ook, als ze honger hebben komen ze echt wel dat valt niet te missen, dan kunnen ze aardig geluid produceren 😅.
Fijn om te lezen dat je nu ook bij je tweede dit beter kan los laten en het lekker laat komen zoals zij zelf aangeeft.
Ik voed ook op verzoek en overdag zorg ik inderdaad ook dat hij wel aan de voedingen komt.
Dat is zeker waar het is even wennen dat hij wat meer gaat slapen in de nacht hahah😂
Bedankt voor je bericht🥰
20 dagen geleden
Reactie op SaJes
Och.. je bent absoluut geen slechte moeder! Ik herken dit hele gevoel.. zo ...
Haha ja geluid te over! En helemaal als het niet snel genoeg gaat 🙈 Maar goed van je, voeden op verzoek. Waar ik wel op let, net als je zelf aangeeft, is wel dat ik probeer elke 4 uur voeding aan te bieden als ze niet komt, zelfs als ze blijft slapen. Maar vaak hoeft dat niet eens en komt ze al.
Dank je wel, lief dat je het zegt. Zo moet jij dus ook niet denken over jezelf. Is ook jouw eerste zag ik, maar als er een tweede komt zal je dat gevoel ook wat minder hebben net als ik 🥰
Haha zeker wennen, maar geloof me, dat went snel genoeg en als hij dan ineens wel komt dan denk je: he? Maar dat kan dan aan regeldagen, vaccinaties, sprongetjes enz liggen. 😁
Graag gedaan! 🥰
19 dagen geleden
Is het ook heel normaal dat ons zoontje vandaag heel moe is na 2 dagen wat last te hebben gehad van het "regelen" vandaag laat hij weer zijn normale uren er tussen, maar hij is erg hangerig, verder ziet hij er gezond uit en geen gekke dingen normaal aantal luiers, maar hij slaapt even weer wat meer.
(7 weken + 6 dagen)