34 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op KikiVos1
Ik zorg dat in altijd de deur uit ga na het voedings en verschoningsmoment. ...
Ja dat is ook een probleem bij mij ze wil niet in de auto slapen.. dus als we ergens aankomen is ze al moe en onrustig
8 dagen geleden
Hier ook eerst voeden, soms zelfs een keer extra aanleggen aan de borst een een beetje kunst voeding. Eerst verschonen altijd dan even rechtop houden en dan weg leg de wandelwagen of in de auto. Ons meisje slaapt tot dusver altijd zodra ze in de wandelwagen ligt of dus maxicosi. altijd een tas mee met extra kleding en voeding! Minder moeilijk denken en gewoon proberen ! Je kunt het !
8 dagen geleden
Ik had dit ook, volledig in de stress van. Eerste keer samen op pad gegaan en mijn man is 1000x relaxter dus die ziet en maakt er geen probleem van. Eerste keer alleen ging ik naar een vertrouwde plek waar ik wist dat ik ook kon en moest voeden zodat ik wat meer zelfvertrouwen kreeg, nu is het geen enkel probleem meer!
8 dagen geleden
Reactie op KikiVos1
En als je dan een klein blokje om kan lopen bij arriveren? Of slaapt ze ook ...
Ja ik doe haar dan in de draagzak en dan valt ze meestal wel in slaap
8 dagen geleden
Ik ga altijd na de 12 uur voeding naar buiten. Volgende voeding is om 17:00. Ik neem de luiertas mee en ik ben meestal 3/3,5 uur buiten aan het wandelen en dan slaapt ze. Afgelopen week in de avond uit eten geweest. Ze werd uiteindelijk wakker, maar ging niet huilen. We waren weer op tijd thuis voor de 21:00. Mijn vriend en ik zijn beide heel relaxt hierin. Als ik ergens ga lunchen en het is voor 12 uur dan neem ik voeding mee en de elektrische thermofles.
8 dagen geleden
Reactie op KikiVos1
Ik zorg dat in altijd de deur uit ga na het voedings en verschoningsmoment. ...
Wij vetrekken ook na de voeding en nemen altijd een flesje mee. Het scheelt denk ik dat die van ons overal wel slaapt, al is het minder lang dan thuis.
We proberen er relaxed in te staan en laten dan los dat het even anders gaat. Op deze manier kunnen we overal heen en is hij ook wel gewend nu om een flesje te krijgen in een koffie of lunchtentje.
8 dagen geleden
Ik vind her samen met m'n vriend wel prima. Daarvoor verschoont en gevoed en dan nemen we de luiertas mee. Afhankelijk van hoelang we weg zijn 1 of 2 flesjes gekolfde melk. We zijn laatst uiteten geweest. Ze sliep in de auto en liep nog een rondje buiten. Toen heeft ze eventjes geslapen.
Om het alleen te doen vind ik nog wel spannend.. Volgende week ga ik met haar naar de verloskundige. Vooral het inkl
likken van de maxicosi enzo..
8 dagen geleden
Hier gaat onze kleine al mee om ritme van onze oudste die al op de basisschool zit..dus sochtends of hij nog slaapt ofniet moet toch mee 🤣 ik ben merk ik bij de tweede veel relaxter ... Zorg wel dat ik niet gelijk vlak na een voeding ga wandelen enz... Vanwege het spugen... Laats was mijn oudste 2 uur uit maar de kleine wilde ook eten... Dacht ja toch even wachten kleine man dan maar ff huilen op schoolplein... Bij de eerste vond ik het vreselijk als die ergens openbaar huilde maar nu niet meer ...gelijk toen we thuis kwamen ( school is 5 min afstand van thuis) fles gegeven... 🤣
Voeding neem ik mee als ik ergens na toe ga als die dan honger heeft geef ik het gewoon...
Straks als ouder zijn en ze hebben echt een vaste slaap uurtje dan wordt het toch iets moeilijker worden en plan ik alles er om heen 🤣
8 dagen geleden
Voordat ik wegga zorg ik voor een schone luier en het liefst ga ik vlak na een voedingsmoment.
Verder neem ik altijd een flesje drinken mee. Als ik op visite ga of lang weg dan heb ik een luiertas mee.
In de luiertas:
Poedertoren
Flesje
Flessenwarmer
Billendoekjes
Luiers
Mini billen crème
Spuugdoekjes
Verschoonmatje
Setje schone kleding in een waterdicht tasje.
Thermosfles water
En portemonnee etc
8 dagen geleden
Moet wel zeggen laatst moest ik voor eerst met de kleine na zwemles van de oudste manlief kon niet doet het normaal... En blijf ik met kleine thuis...
Hij begon tijdens het lessen te huilen honger heb toen rustig met me thermos fles flesje klaar gemaakt en dacht ja mensen sorry maar tis niet anders eventjes... Was hele les verder stil... 🤣Dacht jaaaa het moet nou eenmaal gewoon ...